{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

HTC Touch Diamond {{forumTopicSubject}}

Nogen der har noget godt eller dårligt om denne mobil. Jeg har prøvet den ganske kort, og synes den er svær at fidne rundt i, men øvelse gør vel mester. Den har et elegant design og er bare flot. Jeg skal bruge den til musik, og sådan, men med denne vil jeg også bruge den til internet, med wifii.

Men hvad siger i til den ? Hvad er godt og hvd er dårligt ?
Den er rimelig billig i forhold til andre windows mobiler, men det er jo bare godt, for os unge der ingen penge har :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Touch Diamond
  • #1   12. okt 2008 min kammerat havde den i en uge.l og han har solgt den. den er meget svær!!

  • #2   12. okt 2008 han har valgt den som jeg ogs har lg ku 990.

  • #3   12. okt 2008 Hvi shan havde haft den i én uge, har han jo heller ikk givet den nogen chance ?

  • #4   12. okt 2008 jo. han er såen er nørd der er seriøs go til såen noget. han siger at det system der er i er dårlit

  • #5   12. okt 2008 nicolai S
    ok (: Men jeg kan ikke tage mig af at den er dårlig. Kan du prøve at fortælle havd der gør den dårlig ?

    Andre der har noget at sige.


  • #6   12. okt 2008 jamen ved det ikke. han sagde bar at den hva ikk vær at købe.

  • #7   12. okt 2008 nicolai S :

    Det kan jeg ikk bruge til noget så


  • Jacob M
    Jacob M Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   12. okt 2008 Har også sådan en.
    Den har mega fedt design og trækker fakstisk en del opmærksomhed når den blir lagt frem på bordet.
    Men kan kun være enig i at den er rodet at finde rundt i, har haft min en måned nu og er ved at kunne finde rundt i den rimelig godt, men syntes stadig det er beaværligt at skrive smsér på den, der er det nemmere med en alm mobil.
    Skulle jeg vælge i dag efter at have prøvet den, så ville jeg købe en anden mobil.
    Men kan du godt lide hitech design lir,og kan finde dig i det blir lidt mere besværligt så er det en fin telefon


  • #9   12. okt 2008 Jacob M : Det er sådan et svar man kan bruge. Jeg har læst en anmeldelse fra pcworld, hvor de giver 4 stjerner, og tolker da også din tekst, som rimelig god mobil, dog svær, enig ? Jeg er vild med at fidne nye ting i en mobil, så tror det er den rigtige for mig (:

    Jeg køber ny mobil hvis den er for kedelig, som den jeg har nu(nokia N73 ME)


  • #10   13. okt 2008 Køb den.. Endten så kommer du til at elske den eller også kommer du til at hade den ! Jeg elsker min.. ;D Man finder hele tiden ud af noget nyt og jeg syntes ikke den er noget problem at finde rundt i!

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #11   13. okt 2008 Vi fik 4 af dem i firmaet som arbejdstelefon.
    Den er svær at finde ud af, hvis man er vant til Nokia og SE mv. og opsætningen er heller ikke lige til højrebenet.
    Jeg samt en kollega har droppet den, en 3. er defekt og den sidste har en skærmfejl...
    Men de 2 af dem bliver så nok bare lavet på garantien, eller byttet ud.

    Så min egen erfaring er, at jeg ikke kan anbefale den til andet end at vise frem for dem der ikke ved bedre.


  • #12   13. okt 2008 Jeg har selv været nede og kigge på mobiler i dag, og det var ikke den der faldt mig i øjnene, da jeg så prisen. Jeg så til gengæld en Samsung, som jeg vil have, da den kannæsten det samme, dog uden at have windows. Men bedre kamera og bedre højtaler, og meget billigere :b

  • #13   13. okt 2008 Martin C .. har den samsung ikke windows kan den overhovedet ikke det samme.. ! Du kan jo få en windows mobil til alt det du vil da det er et åbent styresystem

    Men du kan evt. købe den over nettet.. For så har du 14 dages fortrydelsesret også ku du jo prøve om det er en telefon for dig.. smiley


  • #14   13. okt 2008 Dalle J : Det eneste som man kommer til at bruge som mobil, som samsungen ikke har, er wlan, og det er det, efter min mening. Den har bedre kamera og er lidt bedre i musik. og har efter min mening en bedre skærm, da man ikke skal bruge den der pind ved samsungen

  • #15   14. okt 2008 Jack B : Jeg synes også at den mangler wlan, men det vil jeg ikke betale 900kr for, ved at købe den anden.

    Man kan nu godt installere programmer på dcen også, skal bare have det rigtige format. og det skal man jo også med windows mobile


  • #16   18. okt 2008 Jack B :

    Jeg har læst et par andmeldelser om samsungen, og set at de faktisk sammenligner den med iPhone. Dog siger de at det ikke er en iPhone, men følger meget godt efter (:


Kommentér på:
HTC Touch Diamond

Annonce