{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

D A
D A
Tilmeldt:
29. dec 2007
Følger: 1 Emner: 62 Svar: 74

hjælp til trådløst internet... {{forumTopicSubject}}

hej..


jeg har købt ny bærbar, men kan ikke komme på nettet via trådløs forbindelse.. jeg kan godt hvis jeg bruger kablet, men over trådløs kan jeg ikke...

i netværks og delingscenter viser den " signalstyrke udmærket, hvor alle felterne er grønne..

men når jeg laver en netværksdiagnosticering viser den.. " Der er muligvis opstået et problem med konfigurationen af DNS serveren...

Nogen der ved, hvad jeg skal gøre i dette tilfælde, og om det er mig der har fået lavet en fejl..;) har blot fulgt instrukserne.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til trådløst internet...
  • #1   19. okt 2008 da jeg gjorde det på min skulle jeg via en kabelforbindelse logge mig på
    den trådløse router via en form for internetadresse... ligesom når du skriver www. ........dk den skulle meget gerne stå i brugsvejledningen til din router... så skulle du komme i forbindelse med din router og derigennem konfigurere en opsætning.....


  • D A
    D A Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 62 Svar: 74
    #2   19. okt 2008 ok, men den trådløse router jeg har nu, den brugte jeg også på min gamle bærbar, hvor jeg derimod installerede den på computeren, med den der adresse du snakker om smiley "ww..." ..

    men på den nye computer har jeg ikke installeret noget, blot tændt for computeren, og ventede på at den skulle finde forbindelsen,, men det vil den ikke ;)?


  • #3   19. okt 2008 Det er adressen til routeren hun snakker om smiley

    http://192.168.0.1/

    Men det er mere for sætte routeren op med kode osv


  • #4   19. okt 2008 Kan bærbaren finde dit internet ?

  • #5   19. okt 2008 Kan den godt kan jeg se, går ud fra der er noget kode på dit netværk, hvis ja - så prøv evt. at fjerne det og se om den så vil...

  • D A
    D A Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 62 Svar: 74
    #6   19. okt 2008 den viser at den er tilsluttet internettet;) men kan ikke komme på inrernettet alligevel.. den viser bare " siden kan ikke vises".. ved ikke om jeg skal geninstallere den trådlæse router om igen, eller andet ?;)

  • D A
    D A Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 62 Svar: 74
    #7   19. okt 2008 routeren har en kode, som jeg lavede ved den første bærbar, men ved ikke hvordan jeg skal slette koden, hvis du tror at det vil hjælpe..;)?

  • #8   19. okt 2008 Skriv " ipconfig " i Kommandoprompt

  • #9   19. okt 2008 din router er en ganske alm som du har sat kablet fra tlf / tv stikket over i, ikke sandt ?
    Hold "reset" knappen inde 5-10sek og prøv så om du kan få adgang nu.


Kommentér på:
hjælp til trådløst internet...

Annonce