{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Windows
  • #1   27. okt 2008 Xp i 64 bit version er imo noget være noget.
    Der er sku ale muligede problemer med det. Men hvis du kun har en 2-3 gb ram så kan du fint nøjes med xp pro 32 bit


  • #2   27. okt 2008 Jeg har 6gb. ram.

  • #3   27. okt 2008 Jeg klart anbefale at du så inverstere i noget vista 64 bit
    Det kører super godt og meget meget bedre ind 64 bit xp


  • #4   27. okt 2008 Jeg er heller ikke til vista. =)

    Men er der en meget stor forskel på at køre med Xp pro ind Xp 64bit?? gir det mig meget når jeg kun bruger den til at game med??


  • #5   27. okt 2008 Nu har jeg både kørt med xp pro 32 bit, xp pro 64 bit, xp home 32 bit, vista home basic 32 bit og 64 bit vista business nu og jeg har klart haft flet driver problemer osv med 64 bit xp som virkelig trak tænder ud på mig det var noget af en sej kamp at få det til at køre...
    Derimod så kører vista som en drøm og det ser da bestemt ud til at din pc er rimelig ny så den burde trække det fint.

    Og når i for fanden siger at vista kører som lort så skal der sku også ligge en begrundelse bag kage manden!!


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #6   27. okt 2008 Det er da nemt at komme med en masse kritik mod Vista:
    Det bruger utroligt mange ressourcer.
    Det stiller en masse hardwarekrav.
    Det er ikke kompatibelt med XP drivere.
    Det bruger en allerhelvedes masse ram.
    Bruger en masse harddiskplads.
    Man skal godkende hven en lille ændring som skal foretages med sin kode, for at Windows på den måde kan fralægge sig et ansvar.

    Osv...


  • #7   27. okt 2008 nikki ja det er jo logisk nok det stiller flere krav til ens pc.
    Men alle sådan nogle unødvendige ting skal slåes fra bla det du nævner med at man skal godkende ting.
    Alt kan fjernes og slås fra i vista mere eller mindre jeg har haft mit ram forbrug nede på 670 mb med 64 bit business og med aero slået til med lidt tweaking osv.


  • #8   27. okt 2008 Jeg prøver lige igen!.....

    Er der en meget stor forskel på at køre med Xp pro ind Xp 64bit?? gir det mig meget når jeg kun bruger den til at game med??

    Er ellers en god debat mellem vista og pro =)



  • #9   27. okt 2008 Ronni

    64 bit kan læse mere ram og drivere osv er ikke ens med xp pro som bare 32 bit
    64 bit kan teoretisk læse 128 gb ram mener jeg det var mens 32 bit maks kan læse 4 gb og der skal du ligge rammene fra dit grafikkort oven i hatten så den læser kun ca 3-3,5 gb af ens system ram selv om man har 4 gb.


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #10   27. okt 2008 Rasmus.

    Hvorfor skal man slå en masse ting FRA på Vista for at få det til at køre ordentligt??
    Er det ikke mere smart, at Vista selv løbende installerer de ting, som der er brug for?

    Jeg tænder ikke for alle mine maskiner i værkstedet, for blot at bore et lille hul.


  • #11   27. okt 2008 vista kører skam fint nok uden alle tingene slået fra.
    Jeg har bare slået alt fra fordi jeg ikke bruger tingene også er det jo hul i hovedet at have det til at køre.


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #12   27. okt 2008 Netop Rasmus.

    Sådan som det er som standard i Ubuntu smiley

    Men vi kommer vel ikke udenom, at det er et utroligt ressourcekrævende system. Det er en af grundene til, at det ikke bliver brugt i erhvervslivet!


  • #13   27. okt 2008 Ja det er korrekt og det vil også koste dem for mange penge at opgradere deres computere, serevere mm.
    Men som privat bruger så er det faktisk godt nok jeg har kørt med det i snart 2 år og jeg har aldrig oplevet noget som direkte har været irriterene for det kan nemlig slås fra med lidt hjælp:D


Kommentér på:
Hjælp til Windows

Annonce