{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Linux styresystem
  • #1   10. nov 2008 det er ligesom windows eller er det ikk vel men det samme form smiley

det er bare nogle andre der har lavet det. =)
    også er det ikk det bedste styrresystem =) eller kommer igen an på hvad du skal smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #2   10. nov 2008 En af mine veninder siger i hvert fald det brugervenligt, men har aldrig selv set det smiley

• #3   10. nov 2008 det er mange spil der ikk understytter linux.

Linux er til kontor arbejde og server og såden noget

• #4   10. nov 2008 jaja det er brugervenligt men hvis han skal spille computer ville jeg nok finde et andet styrresystem smiley

• #5   10. nov 2008 Det er egentlig til kontorarbejde og internet (mail).

Så hvis dette er formålet så er programmet godt nok? eller hvordan?

• #6   10. nov 2008 Ja det er rigtig . men hvis man godt kan lig at spille nogle af de lidt gamle spil så kan man ikk.

Ja men godt at de nyere spil godt kan smiley

• #7   10. nov 2008 Jamen hvis ikk det fungere for mig kan man vel altid købe windows? eller vil der opstå problemer med det?

• #8   10. nov 2008 I "Penge" var det med her forleden. En familie testede det, det var ikke så godt til at køre spil som f.eks. Fifa, osv. Men det virkede fint nok til forældrenes forbrug, som var arbejde primært.
    Det er en form for gratis software til din computer, i stedet for windows, som jo koster penge =)

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #9   10. nov 2008 Linux er det bedste og mest stabile og endda gratis (ubuntu). Dog er alle programmer ikke kompatibelt på linux.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #10   10. nov 2008 Jeg vil helt klart anbefale Linux, og den udgave der hedder Ubuntu.
    Jeg har kørt med den i over to år nu, uden problemer.
    Ubuntu er ikke så forskellig fra Windows, om man lærer det meget hurtigt. Noget som man lige skal vænne sig til, er at alt er gratis, og man skal ikke bekymre sig om virus og behøver ikke at genstarte hver gang man henter et lille simpelt program.
    Spil, tja dem snakkes der om konstant men....kan man tage et spil fra en Wii og smide i en Xbox - NEJ, Linuxspil på Windows - NEJ, Windowsspil på Linux - JA og nej. Mange spil kører faktisk på Linux.

Du kan købe en computer med Ubuntu, eller helt uden og selv installere det (det er MEGET nemt!), og afprøve det, er du ikke tilfreds, har det ikke kostet dig en skid. Er du tilfreds har du hurtig sparet mange tusind kroner.
    Der findes tusindvas af gratis programmer, som du blot installere i menuen "tilføj/fjern programmer", kan det være nemmere! UDEN AT GENSTARTE!
    Hvis du vil genstallere Windows på en computer, hvordan er det så lige man gør? Man flytter ALLE de ting man vil gemme, over på et andet drev, formaterer og installerer derefter alle programmer fra bunden af. På Linux flytter man mappen "home" og geninstallere og kører videre igen - nemt ikke.

Jeg vil også holde på, at Ubuntu understøtter mere hardware end Windows efterhånden. Desuden kræver det ikke ret store ressourcer.

Besøg evt. www.ubuntudanmark.dk , de kan hjælpe med alt.

• #11   10. nov 2008 Tusind tak for svaret/hjælpen smiley tror jeg har mod på det.. Spiller alligevel ikke computer smiley synes jeg er lidt spil af tid smiley

Kommentér på:
Linux styresystem

Annonce