{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

Messenger til c902 ved tdc hvornår..? {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvornår de får fingeren ud af røven ved tdc og får lavet så man kan bruge messenger på sony ericsson c902..?? Er sku lidt skuffet da jeg har været nede og købe sådan en mobil idag og ekspedienten sagde at messenger virkede på den.. :-S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Messenger til c902 ved tdc hvornår..?
  • #1   14. nov 2008 fyr dog lortet i hovedet på dem igen og sig til dem at du går til forbrugerstyrelsen med sagen hvis de ik giver dig dine penge tilbage straks... det er jo direkte svindel at sælge noget og oplyse et men det så senere viser sig ik at være tilfældet.

• #2   14. nov 2008 Ja det ku jeg jo self gøre kenneth.. Men sys bare ikk der er meget ved at bytte min tlf til en c702 for at få messenger på.. Så er der samsung f480 men den kan heller ikk køre med messenger.. Men tror jeg tager der ned imorgen og spørger ham hvad han så har tænkt sig da jeg jo også har oprettet messenger fri..

• #3   14. nov 2008 _Syro_Str0m_Computer_til_Salg! _

Det var så ikk dumme kommentare jeg bad om så har du ikk andet end dumme kommentare bedes du venligst holde dig væk fra mit emne..

• #4   14. nov 2008 http://www.mobilsiden.dk/?aId=5433

Det kan sagtens lade sig gøre - for alle telefoner som kan gå på nettet.

• #5   14. nov 2008 Daniel.. Tak for oplysningerne.. Men det er kun windows live messenger der er gratis at bruge på mit abbonnement desværre..

Kommentér på:
Messenger til c902 ved tdc hvornår..?

Annonce