{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Camilla V
Camilla V
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 76

8700 GT SLI x2 {{forumTopicSubject}}

hey jeg har 2 8700GT grafik kort i min bærbar med det der SLI teknologi og sys ikk det virker som det skal min grafik er ikk som god som jeg vil ha den nogen der kan hjælpe eller andre der har samme problem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8700 GT SLI x2
  • Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#1   1. dec 2008 den gøre ikk grafik'en som den burde need for speed prostreet kan jeg kun køre med 680*800 ellers lagger den

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#2   1. dec 2008 ja fik min bærbar for lidt under et år siden og gav næsten 24000kr for den og så gøre den ikk som jeg vil ha den til smiley

• #3   1. dec 2008 Har du været ved at formatere bærbaren?
    Har du tjekket om driveren til grafikkort er installeret og om den i det hele taget er slået til sli mode?

Hvad har du af cpu i bærbaren for der skal hvis en halv stor dual core til at føde de kort i en bærbar

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#4   1. dec 2008 mit SLI er slået til og der sidder 2 intel(r) core(m)2 duo CPU T7500 2.20GHz

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#5   1. dec 2008 og har aldrig formatere den og ja den har faktis sådan set altid hvert sådan fordi har aldrig kunne finde nogen driver til den på nettet ? og fik ikk rigtig nogen med ?

• #6   1. dec 2008 Mærke? Zepto?

Det lyder som om der er noget galt. Enten driver mæssigt eller så bliver den for varm ...

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#7   1. dec 2008 den bliver pæn varm (man kan næsten brande sig på den )

• #8   1. dec 2008 Hvis den bliver varm så thottler den sikkert altså den sætter ydelsen ned for ikke at skade hardwaret på grund af varme

• #9   1. dec 2008 Lyder som om den sikrer sig selv mod overophedning.

PS er det en zepto?

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#10   1. dec 2008 nej det er en dell xps 1730 og kan jeg gøre noget ved det ?

• #11   1. dec 2008 nææh ved nærmere eftertanke er det vel en Dell XPS.

Den burde dog køre - men at smide så mange ting i en laptop er altså også at presse citronen. Min stationære som lyder som en støvsuger har ofte begge graffikkort på 90-100 grader i sommervamen.

• #12   1. dec 2008 Du kan jo åbne bærbaren (du mistet garantien ved at gøre det) og tjekke om der sidder støv og nuller mænd i blæseren/blæserne der kan blokkere for airflowet.
    hvis du skider højt og flot på garantien så vil jeg da klart lukke den op og skifte kølerpasta på cpuen og gpuen så vil temperaturen på det hele falder når det nye og friske pasta har sat sig

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#13   1. dec 2008 ja men min bærbar er ozz lidt tyk

• #14   1. dec 2008 Støvsug alle huller - der kan sidde en masse snask og blokere luftgennemstrømningen.

Det kan være noget termisktape der har sat sig løs og diverse chip for ikke tilstrækkelig køling.

En blæser kan været gået.

Sænk din rumtemperatur.

Tjek om alle blæsere kører som de skal og ikke for langsomt (silent mode)

En driver opdatering der har fucked systemet op og ikke sænker hastigheden når den kan/skal eller styrer blæserne korrekt.

• Camilla V
    Camilla V Tilmeldt:
    jan 2008

#15   1. dec 2008 ja men vil helst ikk åbene den men har tænkt på det.

Kommentér på:
8700 GT SLI x2

Annonce