{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

iTunes i Windows {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nogen siger at iTunes gør ens Windows computer langsom, og jeg mener ikke dette er en påstand da jeg har oplevet det selv, men hvis jeg nu har en ok computer med Vista som operativsystem, kan jeg så køre iTunes uden problemer?

Jeg ønsker ikke at min computer bliver langsom, så hvad burde jeg gøre?

Installere iTunes eller installere Winamp og leve med den forholdsvis begrænsede funktionalitet i denne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iTunes i Windows
  • #1   2. dec 2008 Jeg kører med vista og itunes som musik program og det kører som den ville køre uden itunes, så den påstand er skudt. Det er enten din pc der stinker eller mangel på RAM.

• #2   2. dec 2008 Kører også med vista og itunes, ingen forskel her fra før jeg fik det og nu.

• #3   2. dec 2008 påstanden er skam rigtig nok, itunes kører skod på windows ift Mac, men hvis i siger at det kører ok på vista så vælger jeg at stole på det.

Havde nemlig en gammel XP computer tidligere

• #4   2. dec 2008 det der ligger i det er at itunes er sløv på en pc.. men gør jo ikke dit windows decideret langsomt kun selve itunes.. det er kun itunes som i bund og grund er et bæprogram...

det er mine erfaringer..

• #5   2. dec 2008 john J

det kan være at vi taler om det samme, at det blot er iTunes som er pisse langsomt. Men jeg har nu 4GB RAM at gøre godt med så håber sku ikke at jeg mærker det på samme måde som jeg gjorde på min xp maskine

Kommentér på:
iTunes i Windows

Annonce