{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Mobil abb. Dk - sverige {{forumTopicSubject}}

Hej BB
Har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med.

Min kæreste bor i Sverige (Helsinborg) og er svensk statsboger.
Hun er ½ dansk ½ svensk.
Jeg selv bor i Helsingør.

Vi vil gerne kunne ringe så billigt og smse så billig som muligt.
Men hun skal kunne bruge sin telefon i sverige og jeg min i danmark ligeledes.

Hvad vil i foreslå?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil abb. Dk - sverige
  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #1   3. dec 2008 Prøv med 3, der ringer man sammen til samme takst, når man er i 3's net, ligemeget om den ene er i Sverige og den anden er i Danmark, eller i samme land.

    Danske priser i Sverige
    Skal du til Sverige, kan du roligt bruge 3Mobilen, som du plejer. Netværk, opkaldsafgift og samtalepris er nemlig præcis de samme i 3’s net i Sverige som i Danmark. Når du befinder dig i 3’s net i Sverige, står der enten 3 SE, Sweden eller 3 SWE i displayet på din 3Mobil.
    Desuden: Nu kan du ringe for samme minutpris, som du har i Danmark, når du befinder dig på vores søsternet: Storbritannien, Italien, Irland, Østrig, Australien og Hong Kong. Det eneste der kommer oveni, er opkaldsafgiften, 0,32 kr. (privat) / 0,26 kr. (business) pr. samtale.

    Tager du imod en samtale, koster det dig ingenting, hvis du befinder dig i et af vores søsternet.



    Prøv at høre, om ikke de har noget til jer.


  • #2   3. dec 2008 ja det er netop det 3 dilemma vi sidder i.

    for det gælder kun hvis hun har en dansk registeret mobil og jeg har eller omvendt.

    Det er rigtigt nok at jeg betaler det samme hvis jeg ringer hjem fra sverige.

    Men mig og hende kommer altså ikke til at snakke billigere med evt. 0 kr på 3 tillægstjenesten fordi hun har et svensk +46 nummer og jeg har et +45 nummer ..


  • #3   3. dec 2008 den eneste løsning jeg kunne se ville være for mig at skaffe en svensk registeret mobil i 3 og at hun har en svensk registeret mobil.
    Så ville jeg kunne tage mobilen med til dk og så ville vi begge have et +46 nummer og vi ville kunne benytte 3's tjenester.

    men hvis jeg så skal ringe familie og kammerater fra danmark til danmark kommer det til at koste, da jeg ringer fra et svensk nummer selvom jeg befinder mig i dk og jeg vil nødvendigvis skulle behøve at have to telefoner , hvilket jeg gerne vil slippe for smiley


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #4   3. dec 2008 Jeg tror ikke, at der er bedre muligheder end hos 3, for ved andre selskaber kommer du til at betale udlandstakst, hvor du her kun kommer til at betale almindelig takst. Som jeg læser det, kan man ikke bruge "0 på 3", det har du sikkert undersøgt, så det passer sikkert. Det billigste for alle parter er vel, at du har en dansk telefon, og hun en svensk, for ellers kommer folk der ringer til dig, til at betale udlandstakst.
    Men ring da til 3, det kan være, at de har en løsning, men ellers er der jo Skype, som også er mulig via 3.


Kommentér på:
Mobil abb. Dk - sverige

Annonce