816 visninger
|
Oprettet:
Mobil abb. Dk - sverige {{forumTopicSubject}}
Hej BB
Har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med.
Min kæreste bor i Sverige (Helsinborg) og er svensk statsboger.
Hun er ½ dansk ½ svensk.
Jeg selv bor i Helsingør.
Vi vil gerne kunne ringe så billigt og smse så billig som muligt.
Men hun skal kunne bruge sin telefon i sverige og jeg min i danmark ligeledes.
Hvad vil i foreslå?
På forhånd tak
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
Danske priser i Sverige
Skal du til Sverige, kan du roligt bruge 3Mobilen, som du plejer. Netværk, opkaldsafgift og samtalepris er nemlig præcis de samme i 3’s net i Sverige som i Danmark. Når du befinder dig i 3’s net i Sverige, står der enten 3 SE, Sweden eller 3 SWE i displayet på din 3Mobil.
Desuden: Nu kan du ringe for samme minutpris, som du har i Danmark, når du befinder dig på vores søsternet: Storbritannien, Italien, Irland, Østrig, Australien og Hong Kong. Det eneste der kommer oveni, er opkaldsafgiften, 0,32 kr. (privat) / 0,26 kr. (business) pr. samtale.
Tager du imod en samtale, koster det dig ingenting, hvis du befinder dig i et af vores søsternet.
Prøv at høre, om ikke de har noget til jer.
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 75 Svar: 637
for det gælder kun hvis hun har en dansk registeret mobil og jeg har eller omvendt.
Det er rigtigt nok at jeg betaler det samme hvis jeg ringer hjem fra sverige.
Men mig og hende kommer altså ikke til at snakke billigere med evt. 0 kr på 3 tillægstjenesten fordi hun har et svensk +46 nummer og jeg har et +45 nummer ..
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 75 Svar: 637
Så ville jeg kunne tage mobilen med til dk og så ville vi begge have et +46 nummer og vi ville kunne benytte 3's tjenester.
men hvis jeg så skal ringe familie og kammerater fra danmark til danmark kommer det til at koste, da jeg ringer fra et svensk nummer selvom jeg befinder mig i dk og jeg vil nødvendigvis skulle behøve at have to telefoner , hvilket jeg gerne vil slippe for
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
Men ring da til 3, det kan være, at de har en løsning, men ellers er der jo Skype, som også er mulig via 3.
Mobil abb. Dk - sverige