{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Ahmad J
Ahmad J
Tilmeldt:
16. aug 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 50

comptuer ingen lyd :S `? {{forumTopicSubject}}

i lyder som om i har forstan på computere her inde smiley kan hjælpe mig ?

hmm min computer og forstæker vil ikke spille sammen, men alene spiller forstærkeren fint med telefonen.. hmm det har virket før nogle ideer til hvad det kan være det er fejl i computer eller hvad man kalder det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  comptuer ingen lyd :S `?
  • #1   21. dec 2008 Er du sikker på du bruger det rigtige stik mit lydkort har 3 phonostik stil højtallere + mic

  • Ahmad J
    Ahmad J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 50
    #2   21. dec 2008 jeg har 6 ingange... har prøvet alle sammen.. ja det er rigtig men for ikke svar på mine spørgsmål smiley dermå jo være nogle der har prøvet det samme eller noget..

  • Ahmad J
    Ahmad J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 50
    #3   21. dec 2008 Nej :S har allerede tjekket det..

  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #4   21. dec 2008 fejl 40 eller fejl på din computer.. prøv og geninstaller driveren til dit lydkort.

  • Ahmad J
    Ahmad J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 50
    #5   21. dec 2008 Mekker det er ikke en fejl 40... jeg ved ikke hvordan man installere lydkortet om

  • #6   23. dec 2008 har også prøvet det ved mig var det at den ikke var stillet til at skulle spille fra det lyd kort.

    prøv gør sådan her:
    gå ind i ´kontrolpanel og klik på "lyde og lydenheder" når du er der kan du lige tjekke at der ikke er et "V" ved "slå fra" hvis der ikke er det trykker du på fanen "lydenheder" også den øverste hvor der står "afspilning af lyd" prøv tryk på den pil der og prøv at vælge noget andet der inde..

    håber det virker smiley


Kommentér på:
comptuer ingen lyd :S `?

Annonce