396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

bærbar bærbar

heej
igår fik jeg en helt ny bærbar af mærket compaq og den har 232 gb harddisk plads og 3 gb ram og den bruger 1gb ram til grafikkortet (så jeg ved ikke hvor stort grafikkortet er) .. men den bærbar er i hvertifald stor nok til mit behov...

MEN mit profil er
den er VIRKELIG sløv.. den gider ikke at load sange på youtube, den loader måske 19-30 sek af sangen så stopper den fuldstændig.. prøver jeg at vælge en anden sang så loader og loader den bare

den hakker når jeg skal lukke et vindue ned fryser nogengange fuldstændig nogen gange står den bare og bare tænker og tænker i flere minutter for at åbne et vindue op

jah den er bare sløv.. og det skal så LIGE siges der er ingeting i den..?? nogen der ved om det kan være en fejl i bærbaren? om jeg skal gå ud og bytte den? eller

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bærbar
  • #1   25. dec 2008 mit problem er:
    stave fejl smiley

• #2   25. dec 2008 hej ja det lyder jo ikke helt rigtigt den skal være så langsom fra ny af..

men men har du prøvet og se om den ikke bare står og opdatere en masse til windows og antivirusprogrammerne. for det kan jo sløve en del på den, og forklare også hvorfor den ikke streamer dine youtubefilm så hurtigt..

• #3   25. dec 2008 jah det har min mors kæreste tjekket vi sad med den her til morges i næsten 3 timer og PRØVET alt, men den gør det stadigvæk

• #4   25. dec 2008 Gå op og smid den i hovedet på dem, og sig du skal have en ny

• #5   25. dec 2008 oki mærkeligt så..

selvfølgelig hjælper det ikke meget at den bruger 1 gb til grafikkortet. men de 2 som er tilbage skulle nu sagtens kunne trække den. ved godt vista sluger meget ram. men min kører nu fint nok på 2 gb.
    jeg ved fra min at sidepanelet sluger meget hukommelse. og det samme gør det der aero. men mener vidst ikke det er alle vista versionerne som bruger det. men i hvertfald så slå det fra.. det vil hjælpe lidt på hastigheden. smiley

den bliver ikke alt for varm vel? for det kan også sløve meget hvis du fx sidder med den i sengen eller i skødet så den ikke får nok kold luft.

Kommentér på:
bærbar

Annonce