406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Danni N
Danni N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100

GTA IV drunken cam GTA IV drunken cam

Jeg har lige været ude og købe det nye GTA IV til PC, og har indtil videre brugt et par timer på det. Jeg er dog ved at få grå hår af at skulle ligge cden i hver eneste gang jeg vil spille, så hentede et no dvd-crack på nettet. Det fungerer også, men hele skærmen begymder at tilte fra side til side, også kaldet "drunken camera" når man søger på nettet. Jeg ser ikke ud til at kunne finde et crack der IKKE gør dette, men er der nogle af jer der kender en løsning?

Og til de skeptiske - spillet er købt og betalt, og det er alle mine spil og programmer. så hver eneste gang jeg vil spille et nyt spil skal jeg til at sætte ny skive i - og det er det jeg gerne vil undgå.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GTA IV drunken cam
  • #1   4. jan 2009 sådan er det når den er cracket

• #2   4. jan 2009 hmm, har du leget lidt med noget iso løsning?

deamontools

søg på nettet

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

#3   4. jan 2009 Det er det falske sted - Det er jeg klar over det er, og det ville du også forstå hvis du havde brugt tid på at læse alt jeg skrev igennem. Men nogle får det åbenbart til at fungere uden drunken cam, men vil gerne vide hvordan.

Johandyman - Det har jo ikke noget med daemontools, alcohol 120% osv at gøre, det er selve cracken til spillet..

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

#4   4. jan 2009 James b - det er jo det der er hele essensen med det her spørgsmål, om der ikke findes en dvdcrack der virker så jeg er FRI for at bruge cden hver gang..

• #5   4. jan 2009 Som anonymous er inde på, så skal du bare finde en nyere crack.

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #6   4. jan 2009 du skal bruge Razor1911 main crack og en anden der hedder
    GTAIV Fake Launcher / Securom Replacement by tec.kang4roo den stopper drunken cam

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #7   4. jan 2009 jeg kan godt fåstå dig da det er pisse irreterne vis man sidder til net og skal spille et spil eller på skolen så har man glemmer man CDen så er det dejligt at man kan køre det uden cd jeg gør det selv

• #8   4. jan 2009 jaja men du skal være indforstået med at Rockstar games kan se du bruger crack OG at spillet godt kan crashe i tide og utide

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

#9   4. jan 2009 'Jamen man kan jo ikke se hvad der er gamle og nye cracks..

Danskeren - er det noget du har mulighed for at sende til mig? Hvis det er har jeg msn danni@narko.dk ..

• #10   4. jan 2009 Brug en ordentlig crack... Fed0r har lavet en Securom bypasser der virker skide godt.

Men i det hele taget.. hvorfor cracke noget man har købt?
    ISÆR når du med original cd kan spille MULTIPLAYER?!
    Det ville jeg satme ikke gå glip af hvis jeg havde råd til spillet >.<

• #11   4. jan 2009 Hvis du bare bruger de rette keywords på Google er det sgu ikke svært at finde..

• #12   4. jan 2009 Jeg har slet ikke brugt nogen crack, KUN Fed0r's securom bypass.
    Jeg skal så skippe Rockstars Social Club login, og spille i offline mode på Windows Live - men ellers virker det altså 100%, inkl savegames smiley

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

#13   4. jan 2009 Jamen jeg gider ikke spille det online, det er ikke derfor jeg har købt det.. det siger mig ikke rigtigt noget. Spiller kun singleplayer, og gider bare ikke smide skiven i drevet hver gang..

• #14   4. jan 2009 Det er jo lige det jeg siger.
    Læs mit sidste indlæg igen smiley

Du skal slet ikke bruge nogen crack ved det jeg skrev smiley

Det modificerede .exe filer laver kludermudder i det hele.

Kommentér på:
GTA IV drunken cam

Annonce