1.063 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !! Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !!
Hej, ville høre om der er en herinde som har sagerne og viden til at Flash min xbox 360 ? Så jeg kan bruge mine backups til spil ? Håber der er en som kan hjælpe ?
PS DETTE ER FULDT LOVLIGT... Så længe man kun bruger sine backup kopi'er er dette ikk en lov overtrædelse...
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 323
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 357
det er ulovligt at flashe drevet,...
og hvem i alverden ville også bruge backup spil? jeg gad satme ikke tage kopier af mine spil, du når alligevel ikke at slide dem op hvis de kommer i kassen med det samme du har spillet dem...
feb 2007
Syro_Str0m _
Det hjælper jo fedt når ens CD stopper med at virke ? Og man skal bruge CD'en for at starte spillet... Har lige mistet et spil... Derfor dette er aktuelt.. Og har undersøgt om det er lovligt.. Det er det, man mister bare sin garanti fordi man åbner XBOX'en
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 570
feb 2007
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 8 Emner: 15 Svar: 674
men jeg ved faktisk ikke hvordan man flasher. det er noget af en affære at komme igang med. dit bundkort på pcén skal ha de rigtige via chip´s osv. der skal bruges en masse programmer til at opdatere selve drevet.. har prøvet læse en masse guides, men de ender alle med at virke forvirende.. så jeg valgte at betale få at få min flashet. og de gav så et års garanti på den også, efter de jo havde fjernet garatien fra microsoft.
feb 2007
Jeg har fundet en til at gøre det, og tak fordi du kom med et indlæg man kunne bruge til noget... :D... Var også selv i tankerne om at gøre det selv... Men droppede det igen, hvis nu det går galt er det bedre det er en som ved noget om det... Så kan skaden sikkert rettes op på igen... :D... Og 350 kr er jo ikk mange penge...
maj 2008
var også igang med at åbne min. og jeg tænkte også bare havlvejs. nej det her det går ikke godt hvis jeg bliver ved så samlede den og fik nogen med erfaring til at ordne det. de kiggede lidt da jeg kom med tre maskiner hehe. havde to andre kammeraters med også. hehe.. gik en tur i byen og kiggede vinduer. 40 minutter efter var de klar til afhentning.. nemt sys jeg og mindre frustrerende end hvis jeg selv havde siddet med det..
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 297
maj 2008
jan 2009
Følger: 1 Svar: 2
MEN ifl. kontrakt underskrivelse hos microsoft hvis man evt skal spille på nettet kan de til hver en tid banne en fra live hvis drevet er flashet
feb 2007
Derfor er det stadig lovligt... De sagde selv da jeg snakkede med telefon med MS danmark at det var lovligt, og at man muligvis blev banned på Xbox live, som jeg ikk bruger alligevel... De rådede mig til kun at bruge backupspil offline...
maj 2008
men da jeg ikke har goldmedlemsskab kan jeg jo ikke spille deres spil over nettet.. så derfor undre det mig de har banned mig.. jeg bruger dog live til at tjekke nye demoer osv.
mon de vil unbanne mig hvis jeg rignede og klagede??
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 357
det er jo noget fis! hver spil har sit eget nummer, så du kan ikke abre hetne en kopi fra nettet, det eneste spil du har købt rettigheder til er det du har til atligge! så du kan ikke bare hente en kopi fra nettet nej, selvom du har originalen-!
feb 2007
Rettelse til dig, NOGLE spil har individuelle keys... Der findes jo stealth og unstealth games
jan 2009
Følger: 1 Svar: 2
feb 2007
Jaja... jeg har snakket med MS dk i flere timer... Så snak om noget du har lidt i mester
Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !!