1.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !! Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !!

Hej, ville høre om der er en herinde som har sagerne og viden til at Flash min xbox 360 ? Så jeg kan bruge mine backups til spil ? Håber der er en som kan hjælpe ?

PS DETTE ER FULDT LOVLIGT... Så længe man kun bruger sine backup kopi'er er dette ikk en lov overtrædelse...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !!
  • #1   16. jan 2009 Det har de ikk... Ved jeg med 110% sikkerhed...

• #2   16. jan 2009 Hanmissen S

det er ulovligt at flashe drevet,...

og hvem i alverden ville også bruge backup spil? jeg gad satme ikke tage kopier af mine spil, du når alligevel ikke at slide dem op hvis de kommer i kassen med det samme du har spillet dem...

• #3   16. jan 2009 Det er så fuldt lovligt... snak nu om noget i ved lidt om... I en flashing opdatere du firmware på drevet... Dette er ikk ulovligt... Det er først ulovligt HVIS man henter spil ned fra nettet og brænder ud for derefter at spille på sin xbox...

Syro_Str0m _
    Det hjælper jo fedt når ens CD stopper med at virke ? Og man skal bruge CD'en for at starte spillet... Har lige mistet et spil... Derfor dette er aktuelt.. Og har undersøgt om det er lovligt.. Det er det, man mister bare sin garanti fordi man åbner XBOX'en

• #4   16. jan 2009 det er ikke ulovligt, men du mister garanti´en hvis du før det, da du skal åbne boxen.

• #5   16. jan 2009 Det er sq dybt seriøs... Kan da ikk se noget problem når 25 skiver koster 250.. ? De havde jeg jo sparet hvis bare jeg havde gjort det med det samme, nu skal jeg ud og købe Fifa 09 igen ? Det da smart..

• #6   16. jan 2009 du må faktisk også downloade et spil, hvis du har det originale til at ligge og det ikke virker mere.. så har du købt dig retten til at ha et eksemplar af spillet. også selvom det er hentet fra en torretntracker side.

men jeg ved faktisk ikke hvordan man flasher. det er noget af en affære at komme igang med. dit bundkort på pcén skal ha de rigtige via chip´s osv. der skal bruges en masse programmer til at opdatere selve drevet.. har prøvet læse en masse guides, men de ender alle med at virke forvirende.. så jeg valgte at betale få at få min flashet. og de gav så et års garanti på den også, efter de jo havde fjernet garatien fra microsoft.

• #7   16. jan 2009 Mads E..

Jeg har fundet en til at gøre det, og tak fordi du kom med et indlæg man kunne bruge til noget... :D... Var også selv i tankerne om at gøre det selv... Men droppede det igen, hvis nu det går galt er det bedre det er en som ved noget om det... Så kan skaden sikkert rettes op på igen... :D... Og 350 kr er jo ikk mange penge... smiley

• #8   16. jan 2009 hehe nej nemlig..

var også igang med at åbne min. og jeg tænkte også bare havlvejs. nej det her det går ikke godt hvis jeg bliver ved så samlede den og fik nogen med erfaring til at ordne det. de kiggede lidt da jeg kom med tre maskiner hehe. havde to andre kammeraters med også. hehe.. gik en tur i byen og kiggede vinduer. 40 minutter efter var de klar til afhentning.. nemt sys jeg og mindre frustrerende end hvis jeg selv havde siddet med det..

• #9   16. jan 2009 du kan jo dampe dit mærke op ?:D

• #10   16. jan 2009 ja det kan man. og gjorde de også på min. men de gav alligevel et års garanti hvis jeg medbragte kvittering så det var fint nok

• maurice j
    maurice j Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #11   16. jan 2009 to ting det er fuldt lovligt at flashe drevet! ihh. til dansk lovgivning
    MEN ifl. kontrakt underskrivelse hos microsoft hvis man evt skal spille på nettet kan de til hver en tid banne en fra live hvis drevet er flashet

• #12   16. jan 2009 Maurice J

Derfor er det stadig lovligt... De sagde selv da jeg snakkede med telefon med MS danmark at det var lovligt, og at man muligvis blev banned på Xbox live, som jeg ikk bruger alligevel... De rådede mig til kun at bruge backupspil offline...

• #13   16. jan 2009 jeg er så blevet banned ved dem.

men da jeg ikke har goldmedlemsskab kan jeg jo ikke spille deres spil over nettet.. så derfor undre det mig de har banned mig.. jeg bruger dog live til at tjekke nye demoer osv.
    mon de vil unbanne mig hvis jeg rignede og klagede??

• #14   16. jan 2009 Mads E

det er jo noget fis! hver spil har sit eget nummer, så du kan ikke abre hetne en kopi fra nettet, det eneste spil du har købt rettigheder til er det du har til atligge! så du kan ikke bare hente en kopi fra nettet nej, selvom du har originalen-!

• #15   17. jan 2009 Nicolai Mølgaard P

Rettelse til dig, NOGLE spil har individuelle keys... Der findes jo stealth og unstealth games

• maurice j
    maurice j Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #16   17. jan 2009 nope de banner dig for evigt det eneste du ka gøre er at købe en ny box

• #17   17. jan 2009 maurice J

Jaja... jeg har snakket med MS dk i flere timer... Så snak om noget du har lidt i mester smiley

Kommentér på:
Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT !!

Annonce