{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone
  • #1   7. jun 2007 Without a doubt

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #2   7. jun 2007 den er så niiiice, min fars fætter har en, de kan det lede gejl det møg

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #3   7. jun 2007 ROR: Hvordan kan han have en iphone når den først bliver frigivet i USA d 29/6 og europa først til efteråret?....
    Nej vel. Han har en iPod ikke en iPhone

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#4   7. jun 2007 Tosse - han har været med til at udvikle den, fætter Robert from the states you know smiley

• #5   7. jun 2007 (link fjernet)

hva med en porsche fon smiley

Eller en hummer fon

(link fjernet)

• #6   7. jun 2007 Kristian . iPhones udgivelse bliver en lussing for andre telefon-firmaer... Ligesom alle andre apple produkter er den så brugervenlig så selv min bedstemor kan arbejde med den.. det er hvad andre producenter ikke har opdaget endnu.. brugervenlighed = alt...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#7   7. jun 2007 ROR: Ja selvfølgelig, ham din fars ukendte fætter du skal arve 10mil af når han dør....

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

#8   7. jun 2007 tosse - præcis, men tys med det ik snottøs

• #9   7. jun 2007 Kristian . Det lyder vist til at du ikke har prøvet andet end iPoden... en skam vil jeg nu sige...

• #10   7. jun 2007 frk juul = måske det var buksen der var for lille ? smiley

Kristian . Den har alt hvad man har brug for... det er ikke altid det samme som på en pc, men det er ofte meget mere brugervenligt

• #11   8. jun 2007 Ved ikk om jeg ska have en Iphone eller en N95 :-|

frk. juul =

Touch-screen !! Hehe !!

• #12   8. jun 2007 alt fra apple udover deres computere er LORT!

jeg HAR haft en iPod - en af mine største fejl, jordede ud og købte en, slam 2300, lækker, og nem at finde rundt i, men det er også det! billedet er ikke engang godt, lyden er ikk overvældende og kæft hvor er den bare FUCKING stor og vejer sygt meget!

+ der gik ca 3 måneder så virkede min SLET ikk mere. Fona ville self. ikk have noget med det at gøre, selvom jeg havde ekstra forsikring..
    skal jeg have noget fra apple skal det værer en computer/bærbar andet vil jeg ikke røre!

lige nu har jeg den her Mp3 : (link fjernet)
    Den slår iPod på ALLE områder udover iPods overdrivede lagerplads, + den her har så meget mere og koster kun det halve. så der er nemt råd til at smække et par dyre Sennheizer earplugs til (jeg købte nogle til 600 - de aller bedste jeg kunne finde i butikken - hifi-klubben self)

af mobil har jeg en Samsung D900, og samsung, det ved man sq hvad er. nokia er en gang lort i forhold til Samsung og Sony E - har haft alle mærker af de 3.

Men apple har designet, men andet har de heller ikk!

• #13   8. jun 2007 Det blev sq næsten til en hel fri stil smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#14   8. jun 2007 Lasse: Den du har koster da en del mere en den tilsvarende Nano. Det er ikke ipod video du skal sammenligne den med, men altså nano'en. En 2 gb nano koster 200,- mindre end en 2gb iriver clix, og en 4gb nano er 400,- billigere end en clix 4gb.
    Ja, nano'en understøtter ikke mpeg filer, men en 2/4gb medieafspiller er alligevel for lille til at opbevare film af en rimelig kvalitet, især hvis man også lige skal have en 500 sange på den, samt adressebog og kalender (som jeg har i min ipod)

Ja lyden med en ipod er ringe, ligesom i den clix du linker il. Men følger man HiFi-klubbens eget råd, og køber nogle kvalitetshøretlf. så er lyder ret god i en ipod. Ligesom i clix.

Der bliver jo bygget en del millioner ipods om året, og det skulle være mæreligt hvis alle var fejlfrie. Som men alt andet elektronik, kan der ryge en lodning eller en lille komponent, og sådan er det bare. Men Apple har faktisk en ret god serviceordning når det gælder deres produkter. Man ringer bare ind til deres kundecenter og fejlmelder sin ipod, så sender de en kasse man skal lægge den ned i, og sende til det firma der laver ipod'en. På under en uge efter har man en fungerende ipod igen. Du skal aldrig ned i den butik man har købt den i.
    Køber man Apples egen tillægsforsikring, Apple Care Protection Plan, som er halv pris af den tillægsforsikring man køber i Fona, har du 2 års garanti på ipod'en samt 2 års tlf. support.
    Det er der ikke andre der slår.

• #15   8. jun 2007 Tosse 2

Det jeg syntes er værst ved apple er netop deres Service. jeg snakkede med dem fra Hifi-klubben, de sagde at der kunne gå op til 2 månder fra man de sendte den til Apple til den kom tilbage til dem.
    Hvilket også var grunden til at de stoppede alt samarbejde med Apple.
    nu skal du også tænke på at Clix"en har radio bla. og billedet er meget bedre.

Men jeg kylede min iPod ud inde i Fona, så det smiley

• #16   8. jun 2007 Charlotte+Jacob S

og du er sej fordi du er ældre end mig og lyder som en der er 50 gange dummere ?

• #17   8. jun 2007 Men ja, stortset alt hva der har med lyd og billede at gører handler jeg i HIFI-klubben da jeg ved jeg kan stole på dem og de har landets bedste service iflg. mig

• #18   8. jun 2007 Charlotte+Jacob S

det har jeg da ikk, jeg skrev JEG kun ville have noget med deres computere at gøre og ikk andet, det er jo en holdning! - jeg har bare haft dårlige erfaringer med iPod, self vil der være nogen som ikk får det. jeg har skrevet mine egne holdninger og erfaringer, så helt ærligt hva med at smut ud i golf'en og cruise lidt smiley - hvis den da køre

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#19   8. jun 2007 Lasse: Der er gennemsnits behandlingstid på 3 dage. HiFi klubben kunne ikke finde ud af at fortælle deres ipod kunder at de bare kunne ringe på service nummeret, så de samlede dem ind og sendte dem bare afsted uden at meddele om det. og så står værkstedet pludselig med en ipod de ikke kender til, og så en masse korrespendance frem og tilbage. Derfor tager det tid for en HiFi-klub kunde at få service på sin ipod.
    Har arbejdet med det i 3 år. kender historien indefra. Det var sgu' ikke apple der var den besværlige, men altså din højt elskede HiFi-klub :o)

Kender en der købte første gen. iPod til windows. De kom til at spilde vædske på den så den ikke virkede. Sendte den til apple og havde en der virkede på under en uge. Den er 6 år gammel nu og virker stadig fint. Batteriet er ved at være træt, men det holder stadig til et par timers musik.

• #20   8. jun 2007 Tosse 2

tja det er så lidt for sent nu smiley - men jeg købte den i Fona.

Charlotte+Jacob S
    og hvis du gider at rykke dine øjne lidt længere ned ser du at der står "skal jeg have noget fra apple skal det værer en computer/bærbar andet vil jeg ikke røre!
    " det kan du jo ligesom trække en paralel til.

og yep jeg er scooterfjæs med stort S - vi er jo nogen som kan.

• #21   8. jun 2007 Charlotte+Jacob S

nævn en dansk butik med samme udvalg af kvalitets produkter ?

• #22   8. jun 2007 har aldrig haft problemer med nogle af mine apple produkter, og det er rigtigt som tosse 2 siger, servicen har de forbedret markant de sidste par år.. jeg har haft en skærm inde hos dem, det tog ikke mere end 1 uge og et par dage så var den klar.. imodsætning til andre som eks. merlin som stadig efter 2 måneder har min gamle pc inde ved reperation...

Jeg stoler meget på apple, og mener ikke man kan få noget bedre på nuværende tidspunkt - alle produkter har deres fordele og ulemper, apples er dem der passer mig bedst..

Og så er det jo ikke tilfældigt at apple har solgt over 100 millioner ipods =) der er noget med den der iPod...

Kommentér på:
iPhone

Annonce