Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Xbox er gået i stykker :( Ja min xbox har fået Red Ring of Death og virker ikke mere.. mit spørgsmål er .. hvem skal jeg henvende mig til for ...
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
836
Sony Ericsson X1? Nogen der ved hvornår den kommer i handlen herhjemme? Har tjekket flere steder, hvor der kun står 4. kvartal 2008. Har ...
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
346
mp3 filer ? nogle der har et program til og gøre mp3 filder minder og på samme tid luder godt
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
157
Skærm beskytter, til Viewty - hvor? Jeg har en LG KU990 Viewty, og den folien på skærmen er der desværre kommet bobler i, hvor man kan købe det billigt? :)...
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
226
FFD Show nogle der bruger det, gider i ikk lige sende et link hvor i hentet det (uden virus)
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
148
Hjælp til iPod Hvordan lægger jeg musik ned på min iPod? Har lige fået en Classic i fødselsdagsgave, og har sat den til opladning. Men...
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
237
we sell cd og premium DVD? hej har i erfaring med at handle fra den hjemmeside og siger prisen alt om kvaliteten af de forskellige DVD- ...
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
231
Skin til windows hey Bb nogen som kan fortælle mig hvor man kan hente andre skins til sin bundlinje, altså der hvor man trykker start o...
IT og teknik
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
174
Billigt trådløst camera Hejsa, jeg søger et trådlæst camera, der kan køre så at man kan se det direkte på computeren. Skal bruges til min rc :...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
544
Samsung i450 Hey er der nogen der har nogle erfaringer med denne telefon? Har selv lige købt en (har ikke fået den endnu), men er de...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
201
EBgames/Blockbuster Bytte Nogen der ved hvor meget man Cirka kan få for en ps2 i de her 2 Butikker Tak på forhånd :D
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
519
FB problem: Kan ikke klikke på knapper Hey hey Baboom.. Håber der er nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig sådan en søndag her.. Hele dagen igår og idag k...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
337
god pc? overvejer at købe den har stationær pc er der noget i ellers kan anbefale? Motherboard: Gigabyte GA-P45T-DS3 motherb...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
774
Godt Bundkort til Grafikkort Hej, hvad ville være et godt Bundkort til dette Grafikkort? tænker på gamer.. Tak på forhånd http://www.techpowerup....
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
558
hjemmeside jeg har en hjemmeside på webbyen. Og har oprettet et fotoalbum og lagt billeder ind men billederne kan ikk vises der...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
292
hvilken ibm er dette ? hej ville lige spørge om der var nogen herinde der vidste hvilken model dette er ? http://www.baboom.dk/html/mar_vis...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
226
youtube hey :) Hvilket program skal jeg bruge for at hente videoer ned fra youtube?
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
160
playstion 3 hey hvor kan man købe den billigst playstion 3 henne
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
171
LG Computer skærm.? Nogle der har denne : (link fjernet) Og er den god til prisen ?
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
244
Pas på Trojaner!! (Facebook) Hejsa alle sammen, Ville bare gør de folk som også er på facebook opmærksom, på at der er Trojaner i omløb.. Den blive...
IT og teknik
Oprettet:
26. okt 2008
Visninger:
447

Annonce