{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Wuhuu mundtlig fysik ! {{forumTopicSubject}}

Hey BB
ER DER nogle der har været oppe i Fysik endnu? og hvad fik i?
Hehe jeg var oppe i dag, vi sidste 4 ud af 22 fik 10 10 10 og en af os fik faktisk også 13 =)
Så vi fire har trukket de 18 andres gennemsnit fra 6,1 op til 7,9 =) Hehe så kan de lære det ! Det er lidt fedt når man ikke er sååå populær igen i klassen, at jeg alligevel har været med til at sørge for at de andre fra klassen ikke bliver fuldstændig til grin alligevel =)

Hehe men det er jo bare min karakter, hvad har i andre fået ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wuhuu mundtlig fysik !
  • #1   8. jun 2007 weeee tillykke smiley men for satan hvor er jeg glad for at jeg er ovre alt det eksamens fis smiley

• #2   8. jun 2007 jeg fik 10 sidste år hvis det tæller griner men tillykke

• #3   8. jun 2007 Agent 1 Tak skal du have =) er også selv ret glad for det, selvom jeg nu havde håbet på 11 =)
    Andrea selvfølgelig tæller det =) det gør det altid ! også virkelig flot jeg synes godt nok det krævede lidt arbejde, men det var det værd =) NU kan jeg gå rundt og grine af de andre hehe

• #4   8. jun 2007 Men ja det er godt nok irreterende med det her eksamens fis ! jeg har næsten ikke kunne sove de sidste par natter fordi jeg har været nervøs for hvad jeg skulle trække. Heldigvis trak jeg lige det jeg ville nemlig "kulkraftværker" =) så det var jo dejligt hehe !

• #5   8. jun 2007 Jeg skriver hvad var du oppe i

• #6   8. jun 2007 Hehe kulkraftværker =) Jeg synes det gik ret godt, jeg fik forklaret lidt om ioner og alt muligt og forsøget gik som det skulle =) hehe men tror vidst jeg glemte at forklare lidt om fremtiden =( det er sikkert derfor jeg ikke fik 11 men det går vel =)

• #8   8. jun 2007 Samfundsfag det var da også ret godt ! jeg er nu glad for at jeg slap for det hehe, politik siger mig ikke så meget =)
    men ellers en superflot karakter ! også på hhx !

• #9   8. jun 2007 Tjae.. Skal heller ikke op til eksamer mere.. Lykkelig ;o)

Men sidste år fik jeg osse 10 :o)

Og det var vi ku 2 på hele årgangen der fik, alle andre fik under. Såeh.. Det er jeg stolt af specielt fordi jeg aldrig har været så stærk i skolen ;o)

Jeg kom forresten op i lydbølger :o)

• #11   8. jun 2007 Jeg skriver jeg lavede et forsøg med regnvejr men kan sgu ikke lige huske hvorfor griner

• #12   8. jun 2007 Haha det må man vidst ikke sige til eksamen =) hehe ja det forsøg har jeg så lavet, jeg ved egentlig ikke heeelt hvorfor =)

Men i hvert fald fedt ! er stolt af at være dansker når der er så mange kloge mennesker herovre hehe =)

• #13   8. jun 2007 jeg fik 8 i folkeren og 10 på htx C-niveau.. fysik har aldrig været min stærke side, og kemi skal jeg vist slet ikk nævne xD

• #14   8. jun 2007 Jeg fik 8 i fysik i dag smiley

Kommentér på:
Wuhuu mundtlig fysik !

Annonce