{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

popsie .
popsie .
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 149

dem der arbejder i FAKTA - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

hej.

Hvordan kan man gøre at man kan tjekke varens pris og så slette det bagefter ved kassen?
I stedet for at jeg skal hele tiden ringe efter hjælp.. Er nemlig i nød, og har brug for hjælp, hvordan man kan taste det og så fjerne varens pris.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dem der arbejder i FAKTA - HJÆLP!!
  • martin k
    martin k Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 186
    #1   20. jan 2009 spørg en kollega

• *~Dennis~ *
    *~Dennis~ * Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 107
    #2   20. jan 2009 dengang jeg arbejdet i fakta ku man tag den næste i køen og starte med den kundes vare og så scanne den du ska have tjekket prisen på, og derefter trykke fejl elr hva faen det nu hedder ret.. du må bar ikk have trykket sub total og derefter scanne den vare du ska finde pris på.. men som sagt er det en del år siden og systemet er nok anderledes.. men du ka jo prøve hvis du forstår min vejledning smiley

• popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

#3   20. jan 2009 vel kan man godt... Har jeg set en gøre det, men kan ikke huske det!

Seriøse svar, tak!

• popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

#4   20. jan 2009 altså du siger at jeg skal scanne det ved en andens kunde og så tjekke prise der og så derfor slette det ved at trykke "fejl"??

• popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

#5   20. jan 2009 altså f.eks der kommer en dreng, og han spørger hvor meget den vare koster.. og hvad gør jeg?

• *~Dennis~ *
    *~Dennis~ * Tilmeldt:
    jun 2007

#6   20. jan 2009 jep.. sårn sku man gøre da jeg arbejdede der.. bar husk ikk at trykke sub total.. så ska man ringe efter cheffen elr hvem der nu har nøglekortet..

• #7   20. jan 2009 Du kan trykke 8 plu, altså en pose ind, og så kan du scanne varen, og derefter trykke fejl eller hvad den nu hedder og så har du en pose trykket ind til næste kunde og hvis de ikke skal have en pose sletter du bare posen efter du har scannet en af deres vare ind.. (JEG HAR ARBEJDET I FAKTA FOR LANG TID!!!!XD)

• popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

#8   20. jan 2009 Dennis - tak for det.
    Skal nok huske det med sub-total smiley

booboo B - kunne godt bruge lidt af det.

Mia < - tak for din hjælp. f.eks den næste kunde, som ikke vil have en pose, så siger du at man skal scanne en anden vare og så slette posen? hvordan? Ved FEJL-knappen? forstår ikke lige den punkt der.. kunne du evt. være sød og forklare det igen? smiley

• popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

#9   20. jan 2009 og Mia - ved du hvordan man gør, når man skal scanne en kasseøl?
    Det er noget med 58, som står et eller andet for kasseøl..

• *~Dennis~ *
    *~Dennis~ * Tilmeldt:
    jun 2007

#10   20. jan 2009 det var så lidt ;o)

• popsie .
    popsie . Tilmeldt:
    okt 2008

#11   20. jan 2009 ngoen der kan hjælpe der, hvor jeg skrev?

• #12   20. jan 2009 Kan ikke huske tasteturet!

• Jo S
    Jo S Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 87
    #13   21. jan 2009 Man kan slå eks en pose ind. Eks. 8 og så plu.
    pg så scanne varen, og så slå den ud igen. Uden at tryke sub total. Når den næste kunde så kommer slå du hans varer ind, og slår posen ud, hvis kunden altså ik skal ha en pose smiley

Sådan gjorde vi.

Kommentér på:
dem der arbejder i FAKTA - HJÆLP!!

Annonce