{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Jo S
Jo S
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 87

Forsinket su. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet ik at få deres su fra den måned de skulle ha, fik i så dobbelt på næste måned?? Eks hvis nu man sku ha fået su fra januar af og ik fik det, fik i så 2 gange su til d. 1 februar?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsinket su.
  • Christina V
    Christina V Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 53
    #1   21. jan 2009 Jeg fik ikke som jeg skulle have haft, men fik bare dobbelt måneden efter.. Så går jeg da ud fra at du gør hvis du er berettiget til det altså!

• Jo S
    Jo S Tilmeldt:
    nov 2008

#3   21. jan 2009 Hvorfor fik i ikke jeres til tiden??

Der er nemlig kommet en stor ændring for mig, for skal kun gå efter 1 forældres indkomst nu. For har mistet min mor. Men har så fået forskudsopgørelse fra skat. Hvor der står su stipendium 29000, og det svarer kun til 2500 om måneden, men sku meget gerne få 5177, da jeg er udeboende og min far har en så lav indkomst.

• #4   21. jan 2009 Jeg fik ikke su den 1/1 men har så set inde på minsu.dk at jeg får su ubetalt i morgen, og får igen den sidste dag i måneden, så det kan du godt regne med at få altså dobbelt op... smiley

• Jo S
    Jo S Tilmeldt:
    nov 2008

#5   21. jan 2009 Det håber jeg også på at få, det er så bare om de får ordnet så jeg os får det rigtig beløb smiley

• #6   21. jan 2009 Du kan jo evt ringe til dem med de oplysninger der nu skulle være for at du får det rigtige beløb smiley

• #8   21. jan 2009 Kan osse være der var lang behandlingstis, for der går jo op til 4 uger før der sker noget...

Kommentér på:
Forsinket su.

Annonce