683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Feriepenge fatter intet!!? Feriepenge fatter intet!!?

Hey her inde.
håber der nogen der kan svare ærligt og rigtigt uden så meget pis... jeg fatter overhoved ikke noget af det der ferie penge optjening Osv.

hvad har jeg optjent?

jeg blev ansat i et firma den 23-6-08 og har arbejdet der indtil nu 18-8-09.

har arbejdet i et andet firma i 3 år lige inden den 23-6-08

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feriepenge fatter intet!!?
  • #2   18. aug 2009 har aldrig fådet mit ferie kort tilbage fra den tidligere arbejdsskiver.. og gider ikke kontakte dem pga. de fusker så meget..

min lønseddel stå der 0 optj hmmm

• #4   18. aug 2009 Surt, så er du bare blevet taget i røven.. Hvis det står på den sidste lønsedl at der er 0 optjent på feriekonto så er der simpelhen 0 så det derfor du ik har fået feriekort, da det er skat der udsender dem og ik din arbejdsgiver smiley

• #5   18. aug 2009 Eller undskyld ferie fondene der udsender smiley

• #6   18. aug 2009 du ska have ferie penge, så du ska bare hive fat i dem

• stig k
    stig k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #8   18. aug 2009 hvis du kan huske hvor feriekortet er udstedt kan du kontakte dem.
    lønseddel kig om der står ferie dage.
    eller spørg din arbejdsgiver om det er ferie med løn.
    og få vist hvor der står antal dage samt en sats.
    dette skal fremgå af lønseddel, hvis de går konkurs til lønsikring.

• #9   18. aug 2009 hehe ja fagforeningen metal hjælper ikke en skid!!! de venner med ham der har firmaet.

• #10   18. aug 2009 Skrevet: 18-08-2009 19:18:52

hehe ja fagforeningen metal hjælper ikke en skid!!! de venner med ham der har firmaet.

tror du selv på at en af danmarks største fagforening er venner med ét firma. . ?? alle i fagforeningen. . ???
    selvfølgelig hjælper fagforeningen, HVIS du er blevet snydt. .

• #11   18. aug 2009 det firma jeg kommer fra var jeg lærling og jeg hade ikke løst til og være der mere pga de fuskede så meget og var idioter så sage jeg at jeg gerne ville stoppe og det ville de ikke gå med til overhoved selvom jeg sage jeg ikke har løst til og være der.... det hele ente med et møde med dansk metal og ham der ejer firmaet og jeg skulle betale 5000kr for at jeg kunne gå fri og få mit nye arbejde...!!!!!!!!! Flot Dansk metal... og nå man kommer ned i ardelingen og kigge ind i frokost stuen stå der altid Turborg på bordert!

• #12   18. aug 2009 kris L well, så har du ikke gjort nok for det selv... det er helt sikkert smiley

Kommentér på:
Feriepenge fatter intet!!?

Annonce