1.368 visninger
|
Oprettet:
nyt job??? {{forumTopicSubject}}
Jeg er kommet i denne kedelig/hrldig situation...
at jeg var til samtale vedr et aftenarbejde på en virksomhed.men fik ikke jobbet. men de har nu ringet og tilbudt mig et weekend arbejde. hvor jeg kommer til at bruge min uddannelse som kleinsmed...
men i mellem tiden har jeg fået weekendarbejde der hvor jeg arbejder nu...dog som ufaglært. men det er et sikkert sted hvor jeg har arbejdet de sidste 11 år...
men jeg gad virkelig godt prøve noget nyt hvor jeg bruger min uddannelse.
er der ikke nogen som kan komme med et godt råd:-)
jeg skal give den nye virksomhed besked i morgen...
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Emner: 51 Svar: 503
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 31
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
det jeg tænker mest på er hvis de lukker weekendenholdet det nye sted... så er jeg måske arbejdsløs... det gamle sted der har de altid et andet skift at tilbyde hvis de lukker weekendholdet...
jeg har jo os hus at tænke på...
men ja kunne være så fristende at prøve noget nyt... har jo faktisk kun været på den arbejdsplads. minus de job jeg har haft ved sidden af gennem årene
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
jun 2008
smiler......... ja........smiler...
men man har nok tendens til at vælge den sikre løsning:-)
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Emner: 51 Svar: 503
jun 2008
jo det tror jeg de er... men der er ansættelse stop lige pt... og der er mange om buddet om weekendarbejde. vi er 18 ud af 70 der er blevet valgt ud til deres weekend skift nu...så den plads vinker jeg farvel til hvis jeg rejser
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.039
Det sikre er altid hvor man føler man har trygge rammer.
Men det er da osse lidt fedt at udfordre livet en gang imellem, er det ikke?
Hva faen, du kan jo altid finde et andet arbejde hvis det endeligt er
jun 2008
jeg brændte virkelig for at få den chance for at prøve weekend arbejde et andet sted... men jeg er ikke sikker på om jeg tør.... jeg tør ikke riskere at miste hus,bil osv...
CBK:
jeg er da rigtig ked af at læse hvordan det er gået for dig... håber virkelig det vender snart!!!
jun 2008
det er i kså nemt at finde arbejde som det var for et par år siden... mange af de fyrret som havde lang opsigelse er først kommet ud nu her...så der er mange flere om budet...
jun 2008
jeg har været på fordeling 2 gange i år... og der synes jeg det kom tæt på...og ønsker ikke at skal riskere at komme rigtig på A kassen...
men du er da medlem af en A kasse ik?
jeg har tegnet en forsikring i banken hvis jeg bliver arbejdsløs så får jeg 1000 kr derfra o måneden... det er ik meget...men bestemt værd at ta med
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 169
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 37
Allan
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 37
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
evt. tag en snak med din chef om at job tilbud du har fået, og hør hvad din chef siger til det, kunne være at han ville være large og give dig 1 mdr. på hverdags hold og prøve det andet i weekenden også komme tilbage på din weekend hvis det nye ikke er noget for dig...
personligt ville jeg stå uden a-kasse og ville vælge den sikre vej istedet for at satse noget
jun 2008
hvor er det egentligt dejligt at læse at baboom os kan være et sted man kan få god hjælp:-)
jeg ringede til firmaet idag for at takke nej til jobbet... og fortalte ham os hvorfor... og han var meget forstående... og jeg sagde at jeg uden tvivl ville ta springet hvis jeg da bare kunne være lidt mere sikker... lønnnen ville være den samme...ja faktisk lidt bedre, kortere på job... og han sagde at det afhang meget af en hvordan muligheden ville være for at komme på et andet skift hvis de lukkede weekendholdet... og han bad mig om at tænke en gang mere over det til mandag
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
ved det her lyder langt ude, men ring mandag og sig at du gerne tager jobbet HVIS du får mindst 6 mdr. opsigelse fra deres side af
jun 2008
jeg har i dag ringet og takket nej til jobbet:-)
han lød lettet, da han ikke kunne vente den månede jeg havde i opsigelse
men han lovede at jeg måtte ringe igen og hører til weekend arbekde. og han ville ringe hvis han fik flere pladser i fremtiden
træls...
men god løsning for begge parter
nyt job???