1.010 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

ved ikke hvad jeg vil?! ved ikke hvad jeg vil?!

Jeg ved ikke hvad jeg vil? Jeg er 18 år, bor i egent lejlighed har prøvet lidt af hvert mht. uddannelser men kan ikke holde fast i det? Nogen der har nogle gode tips eller ideer til hvad jeg kunne gøre? :S
Er så træt af at jeg ikke kan tage mig sammen når det gælder uddannelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ved ikke hvad jeg vil?!
  • #1   8. feb 2010 bliver landmand smiley

• #2   8. feb 2010 Lidt info måske.

Hvilke uddannelser har du været på? Hvilke tanker gør du dig omkring fremtiden - altså, i hvilken retning vil du? Så kunne det måske være lidt lettere for os. smiley

• #3   8. feb 2010 jamen jeg har jo prøvet det hele som jeg siger smiley startede med at tage en 10'ende klasse, så prøvede jeg grundforløb som automekaniker, det var ikke helt noget, så røg jeg over på levnedsmiddel det var heller ikke noget også nu her Hg, det er fint nok og det er også det jeg gerne vil, men kan bare ikke tage mig sammen, har lige en Pjækkedag som hurtigt bliver til flere dage og sådan ryger jeg let ind i den onde cirkel selvom jeg faktisk gerne vil op og igang! :S

• #4   8. feb 2010 Martin K: Lige præcis! har også søgt nogle stillinger her i byen, da jeg jo skal have penge ind til min Hussleje, så tænker lidt at hvis alt går som det skal så arbejder jeg på fuldtid, indtil jeg så starter på Hg til August også tager mig sammen der, det er min plan, er det godtnok?

• #5   8. feb 2010 så må du hellere skynde dig at komme ud af den rutine.. har pjækket fra skole i 2½ år. det går ikk godt ..

• #6   8. feb 2010 Martin K
    problemet er jo bare at det vil stort set altid være dem uden uddanenelse der bliver fyret hvis der er nedskæringer, og det er ikke altid der er et job til dem uden uddannelse, da man jo hellere vil ha ên med en uddannelse.
    Så på den måde jeg ser det kan du aldrig helt føle dig sikker uden en uddannelse.
    Jeg siger ikke at fordi du har en uddannesle så er du sikret et job, det gør det bare nemmere.

• #7   8. feb 2010 Kender det alt for godt. Ku ik overkomme skolen og uddanelser. Og har ik fortrudt jeg har gjort som jeg har. Jeg kan ik sidde 3-4 år på en skolebænk, respekt til dem der kan. Jeg arbejder som taxamand og er hos et transport firma når jeg har lyst. But kids stay in school ^^

• #8   8. feb 2010 Dalle: fandt du dig så bare et arbejde da du var på min alder?

• #9   8. feb 2010 Jeg tog 9 klasse på efterskole. Og derefter forskellige arbejde ja. Men tiden er svær , så man ska nok lede længe. Men vil ik råde dig til at hoppe ud af skolen. Er ik stolt af jeg ik har mere end 9 klasse og taxakort. Men jeg klarer mig fint.

• #10   8. feb 2010 Får man Su af at gå på Prutten?
    Så må det jo være et alternativ indtil august

• #11   8. feb 2010 Prutten?

• #12   8. feb 2010 Produktionshøjskole

• #13   8. feb 2010 ET eller andet ka du ihvertfald få.

• Mazhaarak .
    Mazhaarak . Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #14   8. feb 2010 du må jo tage den selv i nakken dreng.

jeg gad sku ikke have en ansat eller en lærling som bare tog pjækkedage og er ustabil.
    men når det er sagt kan jeg godt følge dig.
    det er sku ikke altid lige fedt, jeg ville også bare hellere være millionær og vælte rundt i kvinder og sprut egentlig, men life sucks.

hold ud og bliv i uddannelsen du vælger

• #15   8. feb 2010 Forstår ikke hvorfor du nu overvejer prutten, når du skriver at du egentlig er glad nok for at gå på HG, og det er det du vil?

Men på Prutten får man løn fra kommunen.

• #16   8. feb 2010 Du skal bare tage dig sammen, blivve voksen og sparke dig selv fuldstændig hårdt i røven. ellers må du jo flytte hjem til din mor så hun kan sparke dig ud af sengen hver morgen

• #17   8. feb 2010 måske militæret var en mulighed? evt en udsendelse?

• #18   8. feb 2010 Du får MINDRE på produktionsskole end på su

• #19   8. feb 2010 Det er bare at tage sig sammen det andet er noget pjat!

Kommentér på:
ved ikke hvad jeg vil?!

Annonce