{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

En god udannelse? {{forumTopicSubject}}

Hej bb

Ja jeg er under uddannelse som auto mekaniker, men der er igen lærer pladser at få (Har været 15 steder og gider ikke søge mer)
så jeg tænkte lidt på at skifte uddannelse.

Men har sq ikke altid været den flittigste i folkeskolen, så mine karakterer er ikke lige just de bedste. Men er meget god til at bruge hænderne altså mest praktisk. Men jeg skal flytte hjemmefra når jeg engang bliver 18, (er 17) så derfor skal jeg jo have kongens mønt.

Så kan i nævne nogle gode uddannelser? som ikke kræver så meget, men som man kan få nogle gode mønter på?. Og hvad Danmark har brug for nu om dage??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god udannelse?
  • #1   8. jan 2011 Er det samme som dig. Jeg kan bare ikke sidde i en skole, men jeg kan sagtens bruge mine hænder og lære den vej.

Du kan prøve UG.dk og klikke lidt rundt der og se om der noget.

Desuden burde det ikke handle om hvor mange mønter man kassere men hvor glad man er for det man laver smiley

• #2   8. jan 2011 Hehe jae, skal da helst tjene lidt, så jeg kan betale husleje og dit og dat smiley

• #3   8. jan 2011 Ja det er da klart smiley Men det ville da være sur røv at ikke kunne lide det man laver smiley

• #4   8. jan 2011 Ja det ville det da :), men der står alt muligt om htx, jeg ved bare jeg ikke skal i skole igen. Men ved ikke helt hvad jeg skal vælge.

Hva har du da tænkt på smiley

• #5   8. jan 2011 Har selv overvejet lydtekniker da jeg er meget glad for lyd og musik er svær at leve af med mindre du er Nexus smiley

• #6   8. jan 2011 Haha er sq ikke lige nexus smiley

• #7   8. jan 2011 15 steder? Undskyld mig, men 15 steder!? Da jeg i tidernes morgen søgte en læreplads som tømrer. Der kørte jeg Kolding og opland tyndt og søgte ikke mindre end 55(!) forskellige steder med personlig henvendelse! Og du opgiver efter 15!?

Mon ikke du skulle søge lidt flere steder, inden du overvejer en anden branche?

• #8   8. jan 2011 Jo men har ikke kørekort endnu og gider ikke og vente 5 måneder før jeg får kørekort, og desuden er auto lidt meget svære at finde nu om dage

• #9   8. jan 2011 Hvor der er vilje er der altid en vej...

• #10   8. jan 2011 Nu trillede jeg så også rundt på min 4 gear, men noget siger mig at det faktisk slet ikke er automekker,du har lyst til at være?

For i så fald, så havde du også hoppet på jernhesten og søgt, hvis det virkelig var den drøm du havde?

Skriftlige ansøgninger kommer du længst med, ved at aflevere dem personligt. Og helst direkte leveret til bossen i firmaet.
    1 Du viser initiativ og at du er mødepligtig, ved at komme tidligt på dagen.
    2 Personlig henvendelse, gør at din kommende chef kan se dig an.

3 Og lad ikke dårlige karakter i skolen, forhindre dig i at få den udd. du drømmer om. Du skuffer kun dig selv, ved at give op.. Alle andre er ligeglade smiley

• #11   8. jan 2011 15 steder er altså næsten ingen ting..

Da jeg søgte læreplads som it-supporter, som der forøvrigt findes væsentligt færre pladser til end automekaniker tror jeg at jeg søgte over 70 .. Jeg kommer selv fra lidt nord for randers og endte da også i vejle ..

Så tror ærlig talt du giver alt for hurtigt op !

• #12   8. jan 2011 Som andre siger, tag dig sammen og søg nolge flere steder. Arbejde kommer sku sjællendt af sig selv i disse tider.

Kommentér på:
En god udannelse?

Annonce