448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Uddannelse i Irland. Uddannelse i Irland.

I ved så mange ting herinde!

Jeg står og overvejer at flytte til Irland en dag. Nord Irland, for at være præcis.

Jeg ved ikke om jeg bliver færdig med gymnasiet herhjemme først, og vil derfor finde noget information omkring det at uddanne sig i Irland. Har googlet lidt, men fandt ikke noget rigtig brugbart. Jeg vil snakke med min studievejleder snarest også (o:

Men er der nogen her der ved noget? Er det mon muligt at fortsætte sin gymnasiale uddannelse i Irland? Eller skal jeg færdiggøre den herhjemme? Kender I hjemmesider der kan fortælle mig lidt?

På forhånd en kæmpe tak (o:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse i Irland.
  • #1   8. jan 2011 En ting der er helt sikkert er at det er meget svært at få job der smiley

Når det så er sagt er oddsene for at kravene for at komme ind på uddannelser stiger ( da stigende jobløshed ofte medfører stigende uddannelsessøgende)

men hvis dette ikke er et problem så siger jeg ' go for it! ' smiley

• #2   8. jan 2011 Problemet er at jeg ingen info kan finde om noget som helst! Og det gør det lidt svært at vurdere om det er noget der er værd at prøve... (o:

• #3   8. jan 2011 På vores skole , HHX, fik vi her på sidste år en masse info om studie i udlandet osv. så tror du kan høre oppe på din skole, så har de sikkert en masse at fortælle dig smiley

• Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 262
    #4   8. jan 2011 Det bedste du kan gøre er at afslutte gymnasiet, starte en ny uddannelse og ta på erasmus derover, på den måde for du din su med, samr et eu legat på 2250 kr ekstra om måneden

Kommentér på:
Uddannelse i Irland.

Annonce