{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang hg søge praktik plads nu
  • #1   25. jul 2011 Jo længere tid du venter, jo færre pladser smiley

• #2   25. jul 2011 begynd og søge så hurtigt som muligt

• #5   25. jul 2011 De fleste ansætter ikke elever, som ikke også kan starte umiddelbart efter (dvs indenfor ca. et halvt år) men du kan jo godt begynde at have følehornene ude, allerede nu.

Venter du for længe bliver det meget svært.

• #6   25. jul 2011 Okey..

Men har fundet to der søger elver.
    Begge steder er noget for mig.. Men den ene er mere et plus for det kontor assistent i et fængsle og i fremtiden er det fængsle betjent jeg vil være..

• #7   25. jul 2011 Det er svært at få dem til at sige ja nu , de fleste venter med at ansætte til du har ca. 6 måneder tilbage af forløbet , og endnu en ting : De fleste skriver først kontrakt når der er 3 måneder tilbage hvor du skal starte .

Men det er en god idé at få "foden indenfor", fx sige at du er interesseret, fritidsjob, 1 og 2 skolepraktik.

Sårn fik jeg min :o)

• #8   25. jul 2011 Okey..Jeg prøver at ringe og snak med dem. Det kunne bare være perfekt og få det.. og så måske sener i livet kunne uddanne mig fængsel betjen der smiley

• #9   26. jul 2011 Jeg er lige færdig med mit skoleforløb som handelsøkonom, jeg begyndte at søge for 5 mdr. siden, og der er intet sket. Ingen hjælp fra skolen, og ingen arbejdspladser der har "tid eller plads" for tiden. Så kom igang lige så hurtigt du kan, min uddannelse risikere at ende i vasken.

Kommentér på:
Ang hg søge praktik plads nu

Annonce