hvad gør jeg? (SU) - langt. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Sagen er den at jeg i september afsluttede uddannelsen som sundhedsservicesekretær, og derefter startede jeg på HG hvor jeg går nu, jeg har selvfølgelig søgt SU, men jeg har ENDNU ikke fået nogle penge.
Af en eller anden grund at SU skrevet at jeg har fravalgt SU i september, og jeg har derfor fået nogle penge udbetalt som jeg ikke skulle have, i følge dem.
Derfor sker der hele tiden fejl, når jeg søger SU, og jeg har snakket med hende på skolen der har med det at gøre ... der står både at jeg har overskredet mit stependium og jeg har fået for meget udbetalt i lån, jeg er hos hende HVER DAG og hun har endnu ikke ringet til SU - eller jo, vist nok en enkelt gang, men der kom hun ikke igennem!!
De andre gange kigger hun lidt på det, siger det er mærkeligt, skriver nogle små noter til SU, og siger vi kigger på det i morgen.
Sidste mandag slettede hun så alle mine ansøgninger, og sendte en ny - igår gik jeg så ind og spurgte til den og fik afvide at den var godkendt, men at jeg lige skulle komme forbi i dag, så vi kunne ringe til SU, og det skulle være i dag, da de har lukket Onsdag/i morgen .... i dag er den så ikke godkendt alligevel, fordi jeg "har fået for meget udbetalt" i Su-lån ...hun LOVER mig at ringe, og jeg henvender mig 2 gange til hende og da hun endnu ikke har ringet, lover hun at ringe tilbage til mig senere i dag, når hun har snakket med dem .....hun har ikke ringet til mig.
Jeg er simpelthen snart SÅ frusteret og aner ikke hvad jeg skal stille op ...jeg mangler penge både fra oktober og november, og har bunker af regninger herhjemme!
Jeg føler ikke at hun tager en seriøs når hun endnu ikke har fået snakket med SU, hvad fanden gør jeg snart?
Det hjælper ikke at ringe derind selv, da det SKAL være gennem skolen.
(med hensyn til at der står det er fravalgt i september så er det en fejl, og burde rettes, men det er lidt svært når hun åbenbart ikke vil ringe ind! )
maj 2011
Følger: 1 Svar: 49
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.902
Ellers ring selv, da din su-vejleder er et nossefår
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Men lige det kan jeg ikke ændre, eller rette ....
hvad gør jeg? (SU) - langt.