Måske skulle man skifte skole ? {{forumTopicSubject}}
Hey peps
For at gøre en lang historie kort
Til daglig går jeg på den ''slappe linje'' på Handelsskolen i Ringsted, og skal til at starte i en ny klasse, for at få afsluttet 3 fag, dansk , engelsk og samfundsfag. I den klasse går der en masse kællinger som starter en masse tøse fnidder. De har endda optaget en anden pige snakke på deres telefon, og lagt det på facebook.
Det skal siges jeg er typen som HADER tøse fnidder og samt tror jeg ikke man gider at være i en klasse hvor folk er sådan..
Jeg har haft min kamp med de kællinger i den klasse og det endte næsten i slagsmål og mener bestemt ikke det er en god idé at sætte mig i den klasse..
Hvad mener i?
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 70 Svar: 228
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 100 Svar: 589
Narh vil bare gerne vide om det er mig der er helt gal på den / for hurtig dømmende
sep 2008
Kan du skifte klasse til enhver tid?
jul 2007
Nej kan nemlig ikke skifte klasse. Bliver nød til at flytte skole som også er min plan. Men er blevet mobbet hele folke skolen, og ikke har lært det det jeg skulle.
sep 2008
jul 2007
Lige pt er der kun at jeg får længere til skole
sep 2008
jul 2007
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 609
Hader SÅ mange af de piger derude fra men sådan er livet
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Svar: 333
Og undskyld mig, men det er handelsskolen - Er man ikke lidt for gammel til at lade sig påvirke af, at en gruppe piger har så lavt selvværd, at de er nødt til at opføre sig, som du beskriver?
Vis at du er moden og gammel nok til ikke at gide bekymre dig om det, og vær sammen med resten af klassen, eller evt. andre fra skolen i pauserne.
Jeg har også gået i klasse med en flok tøser der kun så sig selv, men det var jo ikke umuligt - Jeg brugte bare kun tid på dem når der var gruppearbejde og jeg var tvunget til det - Resten af tiden brugte jeg på mere fornuftige personer.
jul 2007
blev lovet en eksamen så jeg slap for at skulle gå forfra den fik jeg heller aldrig, også skulle jeg pludselig betale 18 tusind kroner for den..
Måske skulle man skifte skole ?