{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck fuck fuck fuck
  • #4   13. mar 2012 Du skal ikke sige at du har været syg.
    - Så skal du nemlig vise en lægeerklæring. smiley

Snak med dem, og sig det som det er, så kommer du bare til en "om" terminsprøve.

• #6   13. mar 2012 Jeg stemmer for at dræbe dine forældre.

• #8   13. mar 2012 Prøv nu at vis lidt seriøsitet fucking børn...

Nogen som har prøvet det før, eller nogen som går i klasse med nogle som har misset en prøve?

• #10   13. mar 2012 Kan sgu da ikke fake at være syg - hold nu...

• #11   13. mar 2012 og så overfor en læge! Du må da være inkompetent! smiley

• #12   13. mar 2012 abe, du er da nok jordens største fjols.

Hold dig til emnet, og post dit lort et andet sted, tak.

• #13   13. mar 2012 Giv alt muligt skylden for du ikke nåede det, som fx en forsinket bus, røde lys hele vejen derud, Jehovas Vidner eller noget andet.

Eller se i øjnene at du har fejlet, tag det som en mand og tag ansvar for dine handlinger og fortæl dem du kvajede dig, men vil rigtig gerne have en chance mere, og hvor du står nu i forbindelse med din uddannelse.

• #15   13. mar 2012 lolwut - jeg er ikke i tvivl om at jeg kommer længst med at være ærlig. Men jeg søger ikke en undskyldning, jeg spørger ganske enkelt om den har konsekvenser og om der er nogle som har prøvet det før.

• #16   13. mar 2012 Thez - igen. Jeg spørger om den prøve betyder noget, og om nogle har prøvet det før.

• #17   13. mar 2012 abe, fuck så ud af mit topic. Gider ikke bruge min tid på dine irrelevante kommentarer.

• #18   13. mar 2012 Det er en terminsprøve, som jeg ikke mener er afgørende for dit forløb. Men jeg har heller ikke gået i skole i mange år, men dengang jeg gjorde, var det mere som om det var for at straffe os, lol.

• #19   13. mar 2012 lolwut - det er rigtigt. Vi spurgte også for en uge eller to siden hvorfor vi skulle til dem. Og svaret var ganske simpelt - Terminsprøverne bliver afholdt for at vi får et indblik i eksamensforløbet, og ligeså meget for at lærerne og vagterne får trænet hvad og hvordan de skal gøre.

Men ja, må vel bare tage på kontoret imorgen og se hvad der er af muligheder. Ærgerligt der ikke lige var en herinde som havde lavet den samme fejl.

• #20   13. mar 2012 abe . du må da være tabt som barn. Jeg bagger ud. Træk din nødvendige opmærksomhed hos en anden, og spild en andens tid.
    Hav en god dag smiley

• #22   13. mar 2012 Så forestiller jeg mig at den eneste konsekvens ville være det samme som hvis du udeblev en dag.

• #23   13. mar 2012 Hvis det fx er en 1 eller 2.g's terminsprøve, så har det ingen betydning smiley

• #24   13. mar 2012 På STX er det ikke nogle specielt vigtige prøver, medmindre det er lige inden ferien, da det er årsprøver smiley

• #25   13. mar 2012 Terminsprøver betyder jo ikke noget. Det er jo bare gamle eksamensopgaver man får, som man ikke kan bruge til en skid.

• #26   13. mar 2012 casper: Det kommer dog an på hvilken uddannelse du går på smiley Men på STX er det fuldstændig ligegyldigt.

• #27   13. mar 2012 Det er de afsluttede terminsprøver på HF 2. år.
    Men håber da lidt man bare kan få lov til at deltage i sygeterminsprøverne.

• #28   13. mar 2012 Terminsprøven der hvor jeg gik (STX) udgjorde halvdelen af ens årskarakterer - Hvis man ikke gennemførte eller mødte op, var det altså lig med -3, og så skulle man håbe at man ellers var godt bedømt, for ellers blev snittet sgu ikke for godt.
    Tror der er så stor forskel på stederne, at du ikke kan tage nogles erfaringer for gode varer - Du skal selv finde ud af, hvordan de gør hvor du går.

• #29   14. mar 2012 Løbehjulet - Tak for svaret. smiley

• #30   14. mar 2012 Jeg gad også godt vide, hvad det endte med. smiley Håber for dig, at det var positivt svar.

• #31   14. mar 2012 Har intet fået at vide. Har også været til terminsprøve idag, dog i dansk.
    Men I får nok svar imorgen da jeg nok skal snakke med dem der.

Min plan er at fyre en gang manipulerende mundlort af en verbal løgn af direkte op i hovedet på studievejlederen, som så sikkert kan give mig en pads til syge-terminsprøverne. smiley

Kommentér på:
fuck fuck fuck fuck

Annonce