HF alm eller med innovation? HF alm eller med innovation?
Hurra hurra er blevet optaget på HF. Dog skal de lige have besked på om det skal være en alm 2årig hf standard pakke eller HF med innovation?
http://vucfyn.dk/node/461
Mit spørgsmål lyder sådan set bare på.. Er det Innovation overhovedet værd i det lange løb? Altså en gut med fine karakterer kan vel i bund og grund det samme som en person med HF-Innovation, right?
<b>Som der så smukt står:</b>
Det unikke ved hf-innovation er, at man i de andre fag bygger videre på det, man lærer i faget innovation – og at der arbejdes tværfagligt og projektorienteret.
Hf-innovation samarbejder med forskellige videregående uddannelser inden for det merkantile og tekniske område, fx finans- og markedsføringsøkonom, multimediedesigner, procesteknolog – samt med uddannelser inden for sundhed og pædagogik, fx ergoterapeut, sygeplejerske og lærer. Under-vejs vil der være besøg og undervisning på Erhvervsakademiet Lillebælt (EAL) og University College Lillebælt (UCL). Du får således lejlighed til at opleve, hvad det du lærer, kan bruges til ”i virkeligheden”."
Eneste forskel som jeg kan se er at man har disse 3 ekstra timer om ugen med innovation og så det som der står skrevent oven over. Jeg ved IKKE hvad jeg vil. Jeg ved dog bare at jeg vil stå så godt som overhovedet muligt. Om det indebærer at jeg skal ha en alm HF pakke eller HF-innovation pakke ved jeg dog ikke. Nogle som kan fortælle mig om innovation er noget værd i det lange løb eller ej?
På forhånd tak
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
HF alm eller med innovation?