2.160 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Ejendomsmægler uddannelse Ejendomsmægler uddannelse
Hej er der nogen af jer som kan svare mig på hvor længe det tager at blive ejendomsmægler hvis man har en HG2 og en kontoruddannelse ? Kan ikke finde ud af om man kan starte direkte som elev og så tager det 2 år at blive?
0 synes godt om
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 12 Svar: 54
(link fjernet)
aug 2008
http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/handelsogoekonomiskeuddannelser/finansoekonom.aspx#fold3
feb 2010
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
aug 2008
jeg har valgt og tage en hhx med alle de a fagjeg kan få og derefter tager jeg finansøkonom uddannelsen da jeg så derefter kan tage ejendomsmægler på 1½ ca:_) det ermangeår og skulle studerer men hvis man gerne vil det nok må man jo arbejde for det , desuden er der mange muligheder for vidre uddannelse fx en bacelor(staves) og kandidat. så det da bare med og komme i sving . men prøv da og søg direkte ind på ejendomsmægler uddannelsen med fx en reall kompetancevuderig , du kan jo altid få et nej
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 230
og man kan godt tage den som elev, desværre er det bare meget få der tilbyder det.
derfor går jeg den vej: Først tager jeg en finansøkonom og derefter to år som trainee
jul 2011
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
det er stor set umuligt dog søger Home og danbolig somme tider kontor elever måske du kan søge disse stillinger med en HG2 med Kontor i speciale. men ja de foretrækker altså HHX eller Finansøkonomer. men du kan læse til Finans økonom efter endt HG2 inkl. 2 år i lærer. dog kræver det at du læser få fag op. Men det er svært at komme ind.
Ejendomsmægler uddannelse