{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey er 12 år
  • #1   2. okt 2012 Hey det kommer ikke til at ske over baboom
    just saying!
    Tror børn bare de kan ligge noget op på nettet og så tror alt lykke rammer dem ? XD

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #2   2. okt 2012 Bliver det opdaget bliver det dyrt for arbejsgivereb. Bvent et år så det r lovligt

• #3   2. okt 2012 Prøv at slå dit indlæg op på facebook hvis du er derinde. Der findes også grupper med ting til salg i dit lokalområde, der kan du også slå det op.

• Søren l
    Søren l Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 82
    #4   2. okt 2012 Find en avisrute. Det giver også mere en 20,- i timen!!

• #5   2. okt 2012 søren: nu skal man jo være 14 for at måtte arbejde, så tvivler stærkt på at han bliver ansat ved en avisrute.

• #7   2. okt 2012 Det er da friskt gjort, respekt for det at du har den indstilling at du gerne vil arbejde.
    Men man skal være 13 for at arbejde (lovligt)
    Når du bliver 13, skal du ikke affinde dig med 20 kr i timen, det er for lidt. Da jeg gik med aviser som 13 årig kunne jeg skrabe 60 kr. i timen sammen.

Men endnu engang respekt for din holdning, det kunne mange især i din alder lære noget af og faktisk også en del af de "voksne". Der findes mange herinde der piver hver dag over hvor uretfærdigt livet er når man ikke har råd til en Ferrari når man er på kontanthjælp.

• #8   2. okt 2012 Sjenne:
    Kommer an på hvor man arbejder henne smiley
    Du må være 13 for at arbejde i en bager.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #9   2. okt 2012 fint nok du vil tjene nogle penge, men i din alder kan du vel slå plæner for naboerne, eller ordne opvasken eller andet hos dine forældre, evt. lave en aftale med dine forældre om en avisrute hvor i kører sammen ud med dem sønag morgen.

og husk nu at du kun er 12, ingen grund til at arbejde for meget, det er bedre i din alder at bruge tiden med venner/veninder og sport + lektier.
    arbejde er ok, men ikke for meget.

du skal nok få lov at arbejde når du har uddannelse og er blevet et par år ældre.
    er selv 30 nu, og jeg startede for tidligt med at arbejde, jeg har intet fået ud af det undtaget et par kroner mere på bunden, men har så også sagt farvel til meget af det liv som er udenfor arbejdet.

• klaus a
    klaus a Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #10   4. okt 2012 jeg ved godt det ikke er lovligt men er ligglad om det er lovligt eller sortarbejdet ska bare ha nogen pengen enden nytår. det er mig og en af mine venner vi ska holde nytår sammen og vil også gerne ha nogen penge ved siden af, han er 13.år. har en scooter til salg det er en pexma kd50 den er for før 2000 så skal ikke ha papirer på den får at få nummer-plader på den den kan godt kører den ska bare ha et org luft filter på den kører ca.70 kmh har prøvet der er helt nye side skjole på og helt nyt front skjol smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #11   4. okt 2012 Ikke for noget.

Det er en billig kina scooter som er et helvedde at rode med grundet det er en fir takter. De holder ikke længe i længden når de er tunet, eller uden begrænsninger, og går en i stykker skal du nok også betale for at få den reppet grundet det ikke er nemt

• #12   4. okt 2012 Hvis du så bliver stoppet, så skal du vist tjene flere penge til bøden!

• #13   4. okt 2012 haha kæft en søforklaring lille mand.

Hvad med at du høre din farmand om ikke han har noget du kan lave smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #14   26. okt 2012 Jeg tænker; KAN en 12 årig i det hele taget løfte en flise?

Kommentér på:
hey er 12 år

Annonce