{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DIO - gruppesynopsis
  • Xenia V
    Xenia V Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   5. okt 2012 ja det er det smiley

• #3   5. okt 2012 Der er massere på studieportalen og studienet.. smiley

• Xenia V
    Xenia V Tilmeldt:
    okt 2012

#5   5. okt 2012 how you doin': dem der dukker op først ihvertfald på studieportalen er de individuelle, og er ikke dem jeg skal bruge + gider ikke til at betale for at få et eksempel på en opstilling
    Thez.: hvornår gik du? for gruppesynopsis er forholdsvist nyt? smiley

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 235
    #7   5. okt 2012 Thez .
    Du har nok ikke gjort det som ham, da gruppesynopsis er noget ret nyt. Jeg gjorde det også på den gamle måde, hvor man skulle lave et stort DIO-projekt. Det skal de ikke i dag (heldige røvhuller :D)!

• Xenia V
    Xenia V Tilmeldt:
    okt 2012

#8   5. okt 2012 ved ikke hvordan jeres foregik. men vi skal både lave gruppe og individuelle, og der ligger jo rigtig meget bag begge. De forventer selvfølgelig meget mere af den individuelle da vi får skrive dag til den og den er den rigtige 'eksamen'

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#9   5. okt 2012 Jeg ved ikke hvordan det er nu, men kan huske de sagde det var blevet lettere. Dengang jeg lavede den, var det år, hvor man begyndte på det nye, men de holdte altså fast i, at vi skulle lave den gamle - desværre smiley

• Xenia V
    Xenia V Tilmeldt:
    okt 2012

#10   6. okt 2012 hvordan lavede i den dag?
    er det ikke bare en synopsis med indledning, redegørelse, analyse, vurdering, konklusion og metode? som man senere skal op og fremlægge?

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

#11   6. okt 2012 Som sagt, ingen idé. Jeg husker ikke præcis hvordan vi lavdede den, men mener det var en 10-12 siders rapport. Jeg har den desværre ikke længere, da jeg havde indbrud, hvor alle mine noter og opgaver blev stjålet. Hvis jeg havde, var du ellers velkommen til at se den! smiley

• Xenia V
    Xenia V Tilmeldt:
    okt 2012

#12   7. okt 2012 mange tak. Idag er det synopsis, men arbejdet bag ved skal svare til en rapport

Kommentér på:
DIO - gruppesynopsis

Annonce