478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

M O
M O
Følger: 1 Emner: 85 Svar: 50

Emne til afsluttende projekt??? Emne til afsluttende projekt???

Jeg skal til at skrive mit afsluttende projekt på mit HA almen erhvervsøkonomi uddannelse og mangler derfor lidt hjælp/inspiration til valg af emne. Derfor tænkte jeg at der måske var nogle herinde der kunne komme med nogle gode ideer ? Jeg skal skrive i faget marketing/markedsføring. Har blandt andet haft Oister i tankerne, men ved ikke med hvilken indgangsvinkel det skulle være.. Trendsales kunne også være interessant eller måske noget med Facebook… Håber der er nogle der er friske med lidt indspark uanset hbilke virksomhed og emne… Det ville være en stor hjælp ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emne til afsluttende projekt???
  • AmerK
    AmerK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #1   16. okt 2012 Jeg synes at arbejde med en virksomhed som Intel kunne være mega fedt. Der er rigtig mange punkter at tage fat i, hvis man f.eks. starter med noget organisationsstyring, hvordan de skal kunne integrer de forskellige afdelinger med hinanden.

Og ligeledes med markedesføring, den strategi som de benytter sig af, overfor deres konkurrencer; Apple, Windows og generelt alle de andre mærker så laver elektronik, vil kunne ødelægge deres brand ved at benytte AMD prossecorer eller andet mærket fremfor for Intel. Men istedet sørger Intel for, at istedet for det er konkurrenter, er det samarbejdspartnere, de de alle efterhånden benytter sig af Intel processorer.

Der er RIGTIG meget at tage fat på hos Intel.

Kommentér på:
Emne til afsluttende projekt???

Annonce