{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

Uddannelsested kræver penge af elverne ? Hvor meget er okay ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg er ved at tage en landbrugs uddannelse. På den skole jeg går på skal de have 580, for transport og print hver måned ? mit spørgsmål er så om der er nogen grænse for hvor meget man må kræve af eleverne ? Og det skal siges at det ikke er nogen form for privat skole eller noget ? Vi føler generelt at vi ikke får noget for pengene, da vi ikke er på tur særlig tit og alt foregår via pc som er krav hvilket er fint nok. vi har prøvet at snakke med dem på kontoret, men de er lige glade ??

Synes i det er rimeligt ? og hvad betaler i hvis i gør ?

Mvh Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uddannelsested kræver penge af elverne ? Hvor meget er okay ?
  • #2   18. okt 2012 Det lyder lidt voldsomt. På mit gymnasie måtte de ikke opkræve mere end 5.000kr i løbet af de tre år.

• #5   18. okt 2012 580 er da helt fint, det er da ligefrem billigt smiley
    Nu ved jeg ikke lige, men er en landbrugsuddannelse ikke noget tilsvarende en tømreruddannelse f.eks? Altså en erhvervs?

• #6   18. okt 2012 Camilla, der er vel ikke transport inde under de 500,- for tre år? smiley

• #7   18. okt 2012 Normalt så opkræver de da ikke pengene forud?
    Det plejer at være sådan, at man har en printer konto som står på 0 kr (mit gymnasium havde man dog et lille beløb pr år, og elever i udvalg fik ekstra print's så de kunne bruge kontoen til skolerelevante ting). Så kan man så indbetale penge til kontoen og få flere prints.
    Ligeledes med transport plejer de det at gøre en opmærksom på, at du skal medbringe x antal kr. til en tur næste uge.
    Igen på mit gym, så havde skolen rejsekort til elever under 18 år. Alle os over 18 skulle selv sørge for billet (eller sige vi var under 18, så vi var med på rejsekortet :o) )

• #9   18. okt 2012 Det var godt nok sådan jeg lige havde læst den ja smiley Så har jeg nok misforstået smiley

• #11   18. okt 2012 synes det fair nok, min uddannelse som ungdoms pædagog kostede 30.000 plus bøger for omkring 5000.- ud af egen lomme, og det var bare på seminariet

• #12   18. okt 2012 mikkel s, det kan du jo ikke få befordringsfradrag for transport til og fra en uddannelse?

Kommentér på:
Uddannelsested kræver penge af elverne ? Hvor meget er okay ?

Annonce