{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.337 visninger | Oprettet:

Plettet straffeattest og militær. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg er en dreng på 18 år som på nuværende tidspunkt er i gang med et HF forløb. Bagefter har jeg længe haft en drøm om at komme ind og aftjene min værnepligt.
Men der er bare det problem at da jeg som 16-17 årig fik et par voldsdomme, og var varetægtsfængslet pga. dette, noget som jeg for længst har lagt bag mig og har fundet ud af, at det ikke er det jeg vil bruge min tid på.

Så mit spørgsmål er bare, om det er muligt at komme ind i militæret og aftjene min værnepligt når jeg har afsluttet min HF :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plettet straffeattest og militær.
  • #2   22. nov 2012 Intet problem at aftjene værnepligt, det er straks værere hvis du vil fortsætte derinde på kontrakt.

• #3   22. nov 2012 Ja det Thez skrev hehe...

• #4   22. nov 2012 "Hej, jeg kan se du er voldsdømt? Her, tag et gevær!"

• #5   22. nov 2012 Jah okay, tak for det :).. der er ikke andet for end at jeg må tage til session, og så må de afgøre det :).
    Men tænkte bare om det havde nogen betydning, at jeg har været varetægtsfængslet 2 gange.

Men det er virkelig fortid fra min side af, og handler allermest om at jeg har været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt smiley

• #7   22. nov 2012 Nej heldigvis da smiley Er glad for at du er så klarsynet at du ud fra hans indlæg kan vurdere at manden har lagt sin fortid på hylden. Tak for dit indslag smiley

• #8   22. nov 2012 Esben K .. Pis ud af det her forum hvis ikke du kan holde dig til emnet..

Du ved ingenting om mig, men mener simpelthen at fordi jeg har været ung, og dum så skal det følge mig resten af livet??.
    Kæft hvor er du en sørgelig person. Alle mennesker har begået fejl i deres liv, det vigtigste er bare at man har lært af dem, og det har jeg. Tro det eller ej, din mening er ligemeget for mig

• #9   22. nov 2012 Det første indlæg var en joke. Den var der ikke nogen der fangede. Så niveauet herinde er hermed slået fast. smiley

Men okay, hvis vi skal tage diskussionen. Du er blevet varetægtsfænglset 2 gange, for at være på det forkerte sted? Hvordan bære man sig ad med det?

• #11   22. nov 2012 Så snakker vi nok hvis du har rapset en bil, eller på anden måde haft for lange fingre. Har du en tendens til vold, skal du da ikke have stukket en gøb i poterne?

Det kan da godt være den her gut er kommet over det, men sætter du ham i en ekstremt presset situation, har du ingen anelse om hvordan han reagere

• #13   23. nov 2012 Jeg ved præcis hvad jeg mener smiley Det var sagt i sjov, men stadig med en snert af sandhed. Selvfølgelig tager de ikke imod en tidligere voldsforbryder med åbne arme. Det siger vel sig selv.

Hvor vil du hen?

• #14   23. nov 2012 De tager ikke folk ind der er voldelige eller er dømt for vold, og det kan du være 100% sikker på!

• #15   23. nov 2012 Hold da op, kan folk ikke tage en joke længere haha

• #16   23. nov 2012 self kan du kommer ind smiley

Kender da både folk som har lavet røveri og alt muligt som har været i mili og nu efter de har været ude et par måneder i de varme lade kommer de hjem til en ret att. også kan de få job over alt fordi at de har været i mili smiley

• #18   23. nov 2012 min lillebror blev færdig med sin værnepligt i august mener jeg. Han ville rigtig gerne forsætte og havde bestået deres test osv. men måtte først starte om på HRU til april pga. han havde nogen pletter for vold der så ville udløbe der

• #19   23. nov 2012 Så vores soldater, majorer, løjtnanter, ender med at være nogen småkriminelle mennesker som slår på andre, ... tsk tsk, har aldrig slået på nogen og er aldrig blevet slået, ... det med at slå er jo noget med temperament, og jeg tror ikke militæret har lyst til at ha små korte lunter tøffende rundt i uniform, NO offence men folk der øger vold er noget jeg skubber langt væk, kan kun ryste på hovedet og tænke nej nej,

• #20   23. nov 2012 Forlængst? Altså for et års tid siden

• Valdemar B
    Valdemar B Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #21   25. feb 2013 Nu er det jo sådan at man i militæret skal dræbe og slå ihjel?
    så jeg kan seriøst ikke se problemet i at rekruttere end tidligere volds dømt?
    Det ville være det samme som at sige at du ikke måtte være politimand, da du er alt for god til at fange kriminelle?
    Krig er voldeligt og folk dør? så hvorfor skulle de ikk ansætte en person som dig, som bare har været oppe at slås?

Kommentér på:
Plettet straffeattest og militær.

Annonce