Sommerferieafløser Sommerferieafløser
Hej
Er der nogle som ved hvornår især fabrikker søger sommerferieafløsere til sommeren 2013? Eller endnu bedre kender et firma som søger allerede nu.
Jeg har set over de forskellige jobsider, men næsten det eneste som er kommet op er til hjemmeplejen og da jeg desværre ikke har kørekort kan jeg desværre ikke søge disse oplag. Der er også nogle hvor der kræves en eller anden form for teknisk uddannelse, men sådan en har jeg ikke.
Jobbet jeg søger er som sagt et eller anden form for vikariat mellem semesterafslutning og start (Jeg læser på universitetet).
Og så skal jobbet enten være i nærheden af Aalborg eller trekantområdet.
Det skal dog siges at jeg ikke er kræsen og har en fysisk form som gør at jeg ikke vil have noget problem med et fysisk krævende arbejde.
De jobs jeg søger er med start i uge 26 tidligst til og med uge 35 (Jeg ved godt at mange søger arbejdere som kan starte allerede i uge 23-24, men dette er desværre ikke en mulighed pga. studiet).
På forhånd tak for hjælpen
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 224
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 102
Ok tak for hjælpen, men vil vikariater næsten ikke kun have folk med kørekort og bil?
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 224
Kan høre vikarerne har blandede oplevelser ved os.. De kan blive ringet op kl 7 om aftenen, og spørge om de kan møde kl 7 om morgenen.. Det er en af tingene.
Udover det tror jeg de er ligeglade.. Det er jo vikar beroet som egentlig bestemmer hvem der skal ud på f.eks. vores mejeri. Selvfølgelig har vores chef en medbestemmelse på hvem han vil se igen og hvem han aldrig vil se igen..
Det jeg mener er bare du skal være lidt fleksibel, og ikke være bange for at prøve noget nyt.. Nogle uger kan du også ske at have 37 timer.. Andre 3 timer.. Vil mene det er fuldstændig ligegyldigt om du har kørekort og bil.. Så længe du kan finde andre transportmuligheder til og fra arbejde
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 567
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 102
Sommerferieafløser