Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil sælger
  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #2   26. sep 2013 Er det ikke bare noget handelsskole halløj man skal gå på?

• #3   26. sep 2013 Har læst mig til at bil økonom ikke er et must om det stadig gælder er jeg dog ikke sikker på. Handelsskole kunne sagtens være men om det er et krav er jeg ikke sikker på .

• #7   26. sep 2013 Det er nemlig også min opfattelse at der ingen uddannelse er men at de bare hyre den med bedst uddannelse og erfaring men var ikke sikker.

• #9   26. sep 2013 Thez. Kan sagtens være du har ret men hvor har det informationen fra?

• #10   26. sep 2013 Hhx eller måske med en HG .

• #13   26. sep 2013 det hvad lige hvad jeg kunne finde efter 2-3 min på google
    http://udd.daf.dk/

• #14   26. sep 2013 Du kan blive biløkonom med en gymnasiel uddannelse, helst en HHX, eller hvis du har automekaniker uddannelsen, og derefter opfylder adgangskravene der kan ses på www.biloekonom.dk

Men nej, det kræver intet udover de rette kontakter hvis man kigger på det, sort på hvidt.

• #15   26. sep 2013 patrick s: det fandt jeg også selv men der står intet om at det er et krav.
    Mike P: Kan jeg blive biløkonom kun med mekaniker uddannelsen for den har jeg.

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #16   26. sep 2013 Kør ud og snak med et par bilhuse, så kan du få et klart svar på hvad de ser efter.

• #17   26. sep 2013 David. tror jeg også jeg vil gøre ville bare lige høre herinde om der var nogen lunde enighed om hvilken uddannelse man skal have men der er pænt mange meninger så må hellere ud og spørge rundt omkring.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #18   26. sep 2013 Handelsøkonom, kig på danias hjemmeside, der står nok en del info, omkring krav. Jeg ved du i hvert fald i Silkeborg kan læse HØK med bilsælger som speciale

• #20   27. sep 2013 Man kan også med en HG

• #21   27. sep 2013 Ja du kan blive biløkonom med mekaniker uddannelsen, og så en HF enkeltfag på VUC. Tager ca. 1,5 - 2 år.

• #22   27. sep 2013 Tror jeg vil tage et møde med en vejleder for at få mine muligheder

• #23   27. sep 2013 Du kan jo bare læse på www.biloekonom.dk

Der står "den anden vej". Der står alt omkring du kan blive biløkonom med en mekaniker uddannelse.

• #24   28. sep 2013 Det korte svar : Man behøver ikke være uddannet for at sælge biler.

Men hvis du vil være uddannet i det, ja så skal du nok igang med noget grundforløb samt have en eller anden handelseksamen. Medmindre du som nogen af de ovenstående svar har en mekaniker uddannelse du kan bygge videre på og gennemføre uddannelsen den vej.

• #25   31. okt 2013 Ville lige skrive hvad jeg har fundet ud af. Bilsælger kræver intet men er svært at blive uden en uddannelse i bil branchen og en HG som det mindste. Men faktum er at du kan gå direkte fra 9 klasse til uddannelsen som bilsælger

Kommentér på:
bil sælger

Annonce