Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tømrer læreplads søges i silkeborg
  • #1   30. okt 2007 du kan jo slå op i tlf bogen på de gule sider, og så ellers ringe rundt..

• #2   30. okt 2007 Helt klart bedste og tage ud til dem, og så bare simpelthen spørge. Der er en side, hvor du kan ligge noget ud om dig selv, hvor mange firmaere i forskellige brancher er oprettet. Så kan de eventuelt falde over din "annonce".

Skal lige se om jeg kan finde den.

• Nicolai H
    Nicolai H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 82
    #3   30. okt 2007 super

• amanda k
    amanda k Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #4   30. okt 2007 skriv cv ude og sa tlf bog ..og ga rund til alle steder ....og snak med dem ..

det var den mode mine stor dreng fik hans plads som elektiker ...

• #5   30. okt 2007 Nicolai H - Kan sgu ikke lige finde siden, og husker ikke hvad den hedder. Ked af.

Men vil helt klart anbefale dig at gå ud til diverse steder istedet for. Så får de et bedre indtryk af hvem du er som person. Nogen kigger meget på hvilket førstehånds indtryk de får.

• Nicolai H
    Nicolai H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 82
    #6   30. okt 2007 det jo kun praktik.. og ikke lræeplads

• #7   30. okt 2007 dog bliver prakrikpladsen.dk sjællendt opdateret, så selvom der står optaget, eller ledig så prøv at kontakte dem..

Nogle gange er de ledige steder slet ikke ledig, eller så tager de ikke så mange elver ind som der står...

Andre gange er de optaget lige fået en eller 2 ledige og derfor har plads smiley

• #8   30. okt 2007 er det inde for alle fag man ka bruge praktikpladsen.dk ? ka godt være jeg spørger dumt

Kommentér på:
tømrer læreplads søges i silkeborg

Annonce