{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Skal - skal ikke? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder i en virkelig mærkelig situation lige nu, synes jeg.
Jeg har i en længere periode nu ikke haft noget arbejde, da der simpelthen intet er i mit område. Lige pt. arbejder jeg i en kiosk og på en tankstation, begge deltids.

Har for lang, lang tid siden skrevet mit CV inde på Jobindex, egentlig mere af kedsomhed, for regnede ikke med at få respons derfra.
Men så idag kan jeg se jeg har fået en mail, ang. job (og uddannelse) som privat kunderådgiver i Nordens største forsikringsselskab IF. Så sidder jeg og tænker, WHAT? Mig, kunderådgiver? Jeg kender nemlig rent faktisk folk der har erfaringer på det område, min far er forsikringsmægler og har eget firma og min faster har også været kunderådgiver for nogle år siden..

Nu sidder jeg så og ved ikke om jeg overhovedet har mod på at skulle igang med uddannelse og alt muligt, det kapitel synes jeg egentlig jeg var ovre, da jeg har prøvet alt ligefra Teknisk skole til HG, men skolearbejdet er slet slet ikke mig.

Jeg fristes meget til at sige ja til jobbet, mest fordi jeg har set min far have så meget succes som han har nu og han tjener virkelig virkelig godt, mens jeg lever af sølle 4000 kr om måneden, som faktisk er brugt til huslejen.
Og samtidig er det min fars største drøm at jeg skal få en uddannelse, så han ville blive lykkelig. Men det er jo for min egen skyld jeg skulle sige ja, hvis det endelig var..

Hvad synes du? Ved ikke om jeg har mod på en uddannelse, men tør heller ikke lade chancen gå fra mig, da det faktisk er et super tilbud at få som næsten arbejdsløs /:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal - skal ikke?
  • #1   5. nov 2007 Du er "kun" 18.. Se dog at komme igang

• #2   5. nov 2007 <b>Christian</b> Det er jo det. Men alligevel.. uddannelse skræmmer mig helt vildt.

• #3   5. nov 2007 Spring ud i det.. jeg tror du vil fortryde det hvis du ikke gjorde smiley

• #4   5. nov 2007 ville bestemtikke tøve et øjeblik... Gjorde det selv hvis jeg havde muligheden og arbejdstiderne passede

• #5   5. nov 2007 <b>Ratster Zoo *stavespasser *</b> Ja måske :o) For mig er det bare et virkelig stort skridt at tage så pludseligt

<b>-Gal Gut- .</b> Ja uddannelse er en vigtig ting. Har altid bildt mig selv ind at jeg ingen uddannelse behøvede, men det kan jeg jo se nu hvor det faktisk er umuligt for mig at få arbejde, at det virkelig er nødvendigt.

• #6   5. nov 2007 <b>* EGEBERG *</b> Ja det er jo et super tilbud

• #7   5. nov 2007 <b>-Gal Gut- .</b> Ikke endnu :o) Venter lidt med at ringe, tror ikke de har åbent endnu. Men jeg vil da lige høre lidt mere om det :o)

• #8   5. nov 2007 <b>-Gal Gut- .</b> Æbleskiver er ikke lige mig /: Så hellere klejner (:

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #9   5. nov 2007 jeg syntes du skal tage det ...jeg ved IF får flere og flere kunder hmm ja hele min familie har forsikringer ved dem

• #10   5. nov 2007 Hmm kender godt lidt din situation, jeg har selv ikke rigtig nogen uddannelse. Eller jo den jeg har kan jeg ikke bruge til noget og komemr aldrig til det. Jeg tog derfor en HF for godt et år siden så jeg kunne komme igang med en ny uddannelse, men er endnu ikke kommet igang. Jeg har dog fast arbejde og tjener 23000 kr om måneden så jeg klager ikke. Jeg skal nu pr 1 januar begynde på et nyt job hvor jeg er blevet tilbudt læreplads til oktober, ven bare ikke om jeg vil igang med en uddannelse. Jeg magter ikke at gå i skole, det vil jeg ærlig indrømme.

Men hvis dig ville jeg nok tage chancen, det værste der kan ske er at du dropper det igen, men så har du da prøvet og ikke bare givet op med det samme.

• #11   5. nov 2007 Kontakt dem der har kontaktet dig og hør om det...
    Det kan godt være en jobindex har sendt ud til nogen forskellige, så det behøver ik betyde du kan få jobbet, ment på en pæn måde...
    Men hør om det og se hvad de siger...
    Det ville jeg gøre, spring ud i det... Held og lykke...

• #12   5. nov 2007 kender det godt har heller ik nogen uddannelse men alligevelm arbejder jeg som personale chef.
    men her forledden blev jeg så tilbudt af min svigerfar at hvis jeg ville ku jeg få en lære plads som vvs. meget fristenden men alligevel er jeg sku lidt bange for at gå igang for det sku alligevel 4 år udden penge

• #13   5. nov 2007 men syntes hvis du ik har så mange udgifter så gør det

• #14   5. nov 2007 » ITS A BITCH ;o ' - Nogle gange SKAL man tage store skridt smiley

Jeg flyttede fra sønderjylland og til Fredericia LANGT væk (for mig) fra venner og familie, et kæmpe skridt som jeg helt sikkert ville gøre igen hvis mit liv skulle leves om igen smiley

• #15   5. nov 2007 Hvorfor skræmmer det dig? Sårn er livet jo.. Vil man noen flere ting og udvikle sig selv, så er det uddannelse..

• #16   7. nov 2007 <b>Michala N</b> Jamen det er et eller andet sted også noget der er virkelig skræmmende for mig. Jeg har været på adskillige uddannelser uden at gennemføre, ganske enkelt fordi interessen ikke var der. Så det er lidt det jeg er bange for. At jeg 'fejler' igen, hvis man kan sige det sådan

Kommentér på:
Skal - skal ikke?

Annonce