mangler folk der vil arbejde under et nyt koncept mangler folk der vil arbejde under et nyt koncept
som overskriften afslører står jeg på nuværende tidspunkt og mangler nogle mennesker der er seriøse i hvad de laver til daglig og har god forretningsmoral som har interessen i at være med til en koncept som udspringer i danmark,blåstemplet produkter produceret i danmark af Arla. og selvfølgelig er interesseret i at tjene nogle penge til sig selv...
B:hip, som firmaet hedder (google det hvis du ikke kender det i forvejen eller vil læse lidt omkring hvordan og hvorledes) har åbnet op for salg i europa hvilket måske kan give et indblik i hvor stort det kan blive...
skulle det have interesse at høre mere omkring konceptet kan jeg som det eneste tilmelde dig til et uforpligtende forretningsmøde i enten Arhus,Odense el. kbh til en præsentation af virksomheden..
jeg skal som det eneste bruge din email adr. (gerne til fair.square@live.dk) til tilmelding,din opgave er at møde til aftalt tid/sted og høre nærmere omkring virksomheden - er det noget for dig er det fint er det ikke,ønsker jeg dig held og lykke framover og du høre ikke vdere
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
mangler folk der vil arbejde under et nyt koncept