Fremmedlegionen. Nogen her der har været afsted?. {{forumTopicSubject}}
Hvad handler det om sådan ca?.
Jeg har en kollega der mener jeg skulle prøve det hvis jeg blev fyret fra mit nuværende sted.
Jeg er sgu ikke så god til det med kærester, (det ikke så tit jeg har en). Og det med børn er jeg rimlig afklaret med... Jeg vil ikke rigtig have nogen!.
Så på det punkt er der ikke noget der holder mig i Danmark
Problemet med Fremmedlegionen er jo man er væk fra DK i 5 år tror jeg det er, og det er alligevel lang tid når man gerne vil besøge venner og familie engang i mellem. MEN så var der også livslang militær pension bagefter. Kan det svare sig?. Er det overhovedet noget man kan leve af?. Er det godt og have på ens CV. Man kan jo godt finde sig et arbejde når man kommer hjem?.
Det største problem må være fransk. Man SKAL kunne det, for at fungere i den enhed
.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Det er ikke en dans på roser med Fremmedlegionen - tror det kan sidestilles rent fysisk med nogle af de bedste Ops hvor der i Rookie tiden sortere i de som kommer så kun de bedst egnede er tilbage.
De betænkeligheder du har er der vel ingen grund til at bruge tid på hvis man ikke klare rekrut tiden så hvis man gør. kan man tage den derfra.
Prøv at kigge på den her artikel:
http://stiften.dk/fri/paa-flugt-fra-livet
dec 2014
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 42 Emner: 36 Svar: 1.011
dec 2014
De, der underskriver kontrakten, bliver indkvarteret med nye franske navne i Castelnaudary (senere er det muligt at få sin egen identitet tilbage). Menigmand ville næppe tøve med at betegne den fire måneder lange rekrutoplæring i Castelnaudary som ren hjernevask. Alle ordrer og alle informationer gives på fransk. De, der er langsomme i opfattelsen, får det at føle, så det kan mærkes. Fremmedlegionens rekrutskole er formentlig det mest effektive sprogkursus i verden. Løbetræningen og marchøvelserne er imidlertid det værste. Det får let en dansk rekruts øvelser i felten til at fortone sig som søndagsudflugter.
//citat slut
Resten kan læses her:
http://jyllands-posten.dk/international/ECE3377859/Fremmedlegionen-Optagelse-i-Helvede/
dec 2014
Castelnaudery! Vidste ikke de holdt til der, har boet der som ung
Polysl, hvis man ikke vil skyde nogen, hvorfor så lære det?
dec 2014
Nu er der jo flere sportsgrene hvor det ikke drejer sig om at skyde mennesker men at skyde præcis.
dec 2014
Fremmedlegionen. Nogen her der har været afsted?.