De gamle kan stadig {{forumTopicSubject}}
Endelig er man begyndt at se det grå guld som potentiale på arbejdsmarkedet.
Nogle går på pension og hygger sig for så efter en tid at vende tilbage.
Nogle er Beatles generation og andre er til Gun and Roses som nu bliver genforenes i følge rygter.
Store numre som Child Of Mine og November Rain
rolator banden hersker i nogle tilfælde, men jeg tror ikke at man som guitarist ruller ind på scenen som nogen her gerne ser for at gøre grin.
Der vil i en event blive uddelt sutter der dutter til alle de unge her på Baboom - det skulle da bare mange at de ikke skal trøstes over at rolator banden har overtaget deres sted som kun har ca. 5 aktive unge.... Så rolator banden vil give suttebanden kamp til stregen.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Der er desværre en del senile i "rolator banden", som istedet for at løfte stokken, blokerer løs.
Nu skal du ikke føle dig truffet!!!
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Og i det her tilfælde fatter jeg seriøst ikke din pointe Polysl..
Er det fedt at Guns'n Roses genopstår eller fik du bare lyst til at komme med en svada omkring de unge brugere? For det sidste skaber da på ingen måde nogen bedre stemning
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Nu tog jeg bare det første og bedste emne fra dig af http://www.baboom.dk/grupper/debattendoegnetsbegivenhederogit/288116-vi_venter_med_laengsel_paa_denne_lyd
Og hvis det dagsordenen for dine grupper, så har jeg altså rigtig svært ved at se, hvad man skal komme herinde for.
De gamle kan stadig