{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Ud og sejle? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom...

En af mine venner overvejer at tage ud og "sejle" eller tage ud med en coaster, for at tjene lidt penge, men men men, jeg synes ikke rigtigt at jeg har kunne finde nogle steder hvor man kan læse om, hvordan det står til, mht at komme ud og sejle, og hvad man for i løn, og hvor lange perioder man kan vælge at tage med i...

(til dem der ikke ved hvad jeg taler om, så f. eks. ham allan i nordkraft, det er det han gør)

mange tak for hjælpen på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ud og sejle?
  • #1   27. nov 2007 (link fjernet)

Haha jeg har ikke læst det igennem, men ellers søg på "bliv skibsoffiecer" på google =)

Men faktisk lidt sjovt du lige nævner nordkraft, har lige læst den, og min første tanke da jeg så emnet var, "er det ikke det ham der Allan var" Men held og lykke med det =)

• #2   27. nov 2007 Hmmm arh okay, måske ikke helt det alligevel.. det der Allan er på lyder ikke som noget man gør i lang tid og for at få en uddanelse der osv... Det må du undskylde =)

• #3   27. nov 2007 jacob !

det var nu ikke helt det der smiley
    som allan sagde, han tog afsted i hvad, et ½ eller helt år? og kom hjem med lommerne fulder af penge smiley

det er ikke uddandelsen som skibsofficer jeg tænker på smiley

• #4   27. nov 2007 Mener da man skal have søfartsbrev idag...
    Eller hvad det nu hedder.

• #5   27. nov 2007 Nej det der er vidst lige en tand for seriøst !
    Men havde Allan ikke en eller anden form for erfaring i maskiner? han var jo maskinmester på skibet så vidt jeg husker?

Det kan jo også være et det ikke passer helt det de skriver i bogen, det godt nok lidt usandsynligt, fordi det virker ret fornuftigt.

Men håber du finder ud af det =) Jeg må hellere komme i seng...

• #6   27. nov 2007 heh, for nu at være helt på det rigtige, har jeg faktisk hørt om en del der gerne vil ud at stoff melijøet, der tager af sted med sådan en coaster, for at få penge, og komme væk en 3-6 mdrs tid smiley

• #7   27. nov 2007 hehe kom til thyborøn der kommer du bare med ud at sejle med nogle hvis du er heldig og tjæner sorte penge, der behøver du ik en skid ved nogle skibber

Kommentér på:
Ud og sejle?

Annonce