455 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

NOTW
NOTW
Følger: 1 Emner: 50 Svar: 52

Fysik vs. Spansk Fysik vs. Spansk

jeg er på gym nu,, og har valgt matematik-fysikB-kemiC linjen og skal have en andet A fag, selvf... - men i tvivl om det ska' være spansk eller fysik..!

jeg står så'n 50-50.. - spansk fordi der starter man helt fra bunden så man har mulighed for at følge ordentlig med... - eller fysik fordi det er viden hvad der er omkring os.. - er bare bange for at det bliver for meget med matematik og fysik på A.. - hva' siger I,, evt. nogle der har stået samme sted en gang..!

nogle der har haft/har en dem, som kan fortælle hvordan de er.. - bliver de kedelige hen ad vejen eller super svært eller hva..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fysik vs. Spansk
  • #1   2. dec 2007 Havde fransk, engelsk og matematik på højt niveau (godt nok den gamle reform), og det var ikke slemt at have samtidigt. Det er rart med et sprogfag at slappe lidt af i ;), men det er meget anderledes end B niveau, både engelsk og fransk. Så man skal gøre en indsats selvfølgelig.

• #2   2. dec 2007 Jeg har MAtematik A
    Fysik B
    Kemi B
    Havde valgt fransk A, men så valgte jeg om da jeg ikke har noget A niveau til 3.g så hvis jeg f. eks vil have KEMI på A,

• Marc .
    Marc . Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #3   2. dec 2007 Jeg har Fysik A og Matematik A
    Og jeg kan kun sige det er monster hårdt.
    Det med altid at have afl. for i begge fag i alle uger det er nærmest umuligt for mig at lave. VI er heldigvis nogen stykker som snyder os lidt igennem det, så det på den måde jeg klarer mig.

Jeg valgte det dengang pga. jeg er for dårlig i sprogfag og Samf. Så havde ikke rigtig nogen mulighed.

ps. går i 3g nu, under den nye reform
    Mvh Marc

• Aafke B
    Aafke B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 21
    #4   2. dec 2007 Jeg havde spansk da jeg gik på handelsskolen, og det var rigtig sjovt.. Vi havde det desværre kun 1 år.. Hvis du følger med fra starten, er det ikke så svært, men trods alt lidt sværere end at lære dansk..

Kommentér på:
Fysik vs. Spansk

Annonce