878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Jeg så en overskrift og tænkte ..... Jeg så en overskrift og tænkte .....

Jeg vil også sælge Hus Forbi, der er da penge i det og samtidig gi' en sang for Østeuropa smiley smiley smiley

Jeg kan mere og mere forstå, hvorfor England ikke mere ønske at være i EU, jeg synes DK skal følge efter, jeg har aldrig stemt for, at Østeuropa skulle være en del af EU, hvad er gevinsten ???

Nogen, som kan fortælle mig ??

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/herfra-valfarter-romaer-til-danmark/6726130

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg så en overskrift og tænkte .....
  • #1   30. jun 2017 Jo, gevinsten er, at vi har masser af problemer med romaer, de skulle bare bruge en uge på at smide dem DIREKTE ud via Øresund smiley smiley smiley

Og jeg er total lige glad med at blive kaldt racist, de stjæler, svindler, stjæler, stjæler og vil intet andet. U D !!!

• #3   1. jul 2017 Ron, problemet er, at DK og forøvrigt alle andre EU lande ikke kan sende de kriminelle romaer hjem pga menneskerettighederne, deres fængselsceller skal være på min 3 kvd til hver, det er de ikke. Spanien har også skrevet under på den konvention, så de ville heller ikke kunne sende dem hjem.

Men det jeg ikke kan forstå, for RO har også skrevet under, de lever i den grad slet ikke op til reglerne for medlemskabet af EU, så hvorfor forlanger vi ikke, at de skal smides ud, alt er bare for sløvt smiley smiley smiley

• #4   2. jul 2017 Ja man kan vel godt sige at ordet "menneskerettigheder" bliver misbrugt på det groveste og det kan vel også kaldes for en til griner smiley

Kommentér på:
Jeg så en overskrift og tænkte .....

Annonce