{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

karol w
karol w
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Hjælp!! kosmetolog! {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg ville høre om der er nogle af jer der har taget kosmetolog uddannnlsen privat eller muligvis ved noget om det??
Jeg har tænkt mig at starte her til Marts, på Nordsjællands kosmetologskole. men efter som det er ret dyrt er der lige nogle ting jeg håber nogle a jer kan svare på smiley
- hvordan kan jeg søge om støtte til uddannelsen, selvom chancen for man får det nok ikke er stor?
- nogle der ved om det er nemt at få job når man har taget den privat? jeg mener, kunne også tage den på en skole gratis men ved ikke hvor "seriøst" det er??
- og eller nolge der kender til den skole eller måske kan anbefale en anden skole?

På forhånd tak smiley
Hilsen Trine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!! kosmetolog!
  • #1   13. jan 2008 Heii...
    Min søns faster hun er lige blevet færdig som kosmetolog...
    Hvor ligger den skole du vil på??
    Jeg ved hun betalte det hele selv.. Det var om aftenen og vist nok nogen gange om dagen..
    Det kostede vist 1600 om md at gå på skolen...
    Hvis jeg var dig ville jeg ringe til skolen og høre dem ad...

• karol w
    karol w Tilmeldt:
    maj 2007

#2   13. jan 2008 Ja okay, den ligger i Hillerød den skole jeg godt ville begynde på.
    men du ved ikke med jobmulighederne?
    det kan jeg jo ikke spørge om på skolen, de vil jo gerne tjene penge sikkert, sp hvis de siger at jobmulighederne er beders hvis jeg gør noget andet mister de jo en "elev". smiley jeg tror også jeg kommer til a betale selv. og det er 55.000,- for et år, og så skal jeg nok regne med 10.000,- oven i på produkter og sådan jo.

• #3   13. jan 2008 Jeg ved ikke helt med jobmulighed bagefter...
    Hende jeg kender er ved at få sit eget op og køre...
    Det var den skole i Hillerød hun gik på...
    Hun havde så et job ved siden af og gik på skole om aftenen ved jeg...

• karol w
    karol w Tilmeldt:
    maj 2007

#4   13. jan 2008 undskyld hvis der er nogle fejl. håber du forstår det alligevel. det gik lige lidt for hurtigt smiley

• #5   13. jan 2008 Det skam helt ok.. Smil... Jeg skriver lige med hende på MSN så skriver jeg lige hvad hun sir...
    Så skriv evt hvad du vil vide....

• karol w
    karol w Tilmeldt:
    maj 2007

#6   13. jan 2008 gik hun på nordsjællandskosmetolog skole? smiley
    jamen hvad hun sys om det? altså om hun fortryder a hun har brugt så mange penge på det?? smiley

Og fik hun støtte til det eller måske kendte nogle der gjor? smiley

• #7   13. jan 2008 Hun svarer ikke lige pt skal nok skrive og høre hende ad når hun svarer...

• karol w
    karol w Tilmeldt:
    maj 2007

#8   13. jan 2008 ok tusind tusind tak for hjælpen smiley

• #9   13. jan 2008 Her er hvad hun skriver. " 1600 om mdr men mener det er steget. Det billigste er at betale beløbet af en gang, så sparer man nogle penge, men så skal man os være sikker på det det man vil.
    Hende der har skolen Ann hedder hun hun hjælper alt hvad hun kan med job.
    Hun har slet ikke forstudt..
    Det er kun de skoler der hedder cidesco skoler hvor man kan få noget SU, ellers får man lov til helt selv at betale.
    Det kommmer til at blive lidt dyrere med de ting man gerne vil købe for at behandle lidt hjemmefra, og øve sig..

• karol w
    karol w Tilmeldt:
    maj 2007

#10   13. jan 2008 Ja okay. tak for hjælpen det var rigtig dejligt! tak smiley

Kommentér på:
Hjælp!! kosmetolog!

Annonce