{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Tuej .
Tuej .
Følger: 1 Emner: 52 Svar: 65

Projektuge - Spørgsmål til jer {{forumTopicSubject}}

Mig og to venner har om unge udbryddere. Altså dem der skiller sig ud fra normalen.. Punkere, emoer, satanister osv.

Hvad mener i konsekvenserne ved at man skiller sig ud fra mængden kan være?

Kender i nogle Punkere, emoer etc? - Hvad synes i om dem og hvorfor?

Kom med nogle svar . mange tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektuge - Spørgsmål til jer
  • #1   14. jan 2008 WooHoo, jeg er med i gruppen smiley

• #2   14. jan 2008 konsekvensen kan være at man ender i et cirkus/freakshow.

Kender dem ikke, bruger ikke den slags mennesker til noget.

jeg synes de er h0tzT4r$

• Tuej .
    Tuej . Tilmeldt:
    jan 2007

#3   14. jan 2008 Tak for svaret.

• #4   14. jan 2008 Så lidt sweetypie smiley

• #5   14. jan 2008 jeg har venner der er punkere eller har været punkere .. de er pisse fine og er rigtig grinern og snakke eller sidde sammen med. jeg er ikke selv punker eller flipper eller noget men har været .. nu er jeg en såkaldt ''poptøs'' . smiley men jeg kan rigtig godt lide dem .. forstår ikke folk når de siger ''åh de er bare så pisse grimme og nederen'' så må jeg selv sige ''har du set dig selv i et spejl, du ligner alle andre fordi du ikke tød skille dig fra mængden. er du bange for at være dig selv'' og så begynder folk automatisk på ''jamen de tror på satan og det er bare klamt'' men NEJ, ikke alle pinkere tror på satan .. nogen a dem er lige så kristne som mange andre ..

Konsevensen ved at skille sig ud er at man bliver spyttet efter, råbt efter, skubbet til osv. selvom man bare er sig selv .. Folk burde tænke sig lidt om før de sviner dem til når de selv går rundt og ligner hinanden alle sammen. skild jer dog ud for fanden !!

• Tuej .
    Tuej . Tilmeldt:
    jan 2007

#6   14. jan 2008 Mange tak for dit rigtig brugbare svar smiley

• #7   14. jan 2008 Så lidt .. i må spørge hvis der er mere (: har selv haft om det i projekt nemlig ..

• #8   14. jan 2008 Josephine: husk på at mange a dem som gerne vil have ungdomshuset tilbage elelr have et nyt , er fredelige .. det er en skam at dem der kaster brosten osv. skal ødelægge det for dem der virkelig brænder for det ..

• #9   14. jan 2008 hehe okay (: synes også det er fuckt at de skal kaste brosten og smadre det meste a kbh ..

• #10   14. jan 2008 jae det rigtig nok . men holder nu med dem der ikke laver ballade (: men kan godt se det mega træls. skulle have været i kbh for at se huset men så blev det raget ned. har aldrig været i kbh smiley

• Tuej .
    Tuej . Tilmeldt:
    jan 2007

#12   14. jan 2008 Dejlige svar mennesker! smiley

• #13   14. jan 2008 jeg var ''populær'' i klassen indtil jeg lavede mig om .. så blev jeg skubbet til og kaldt alt muligt og jeg var pludselig satanist (det er jeg ikke, jeg tror ikke på noget) . da jeg så lavede mig om igen og blev lidt poptøse agtig kunne jeg bruges igen ..

• #14   14. jan 2008 det er jo næsten på mode at være emo for tiden, så vil sku ik sige at de skiller sig mere ud end hip hop'ere, pop'ere osv..!

• #16   14. jan 2008 synes at det er fedt at nogle personer skiller sig ud, i stedet for at alle ligner hinanden.

• #17   14. jan 2008 folk der skiller sig ud med piceringer over det hele mørkt hår og stramme bukser .emo/satanist stil er homoer der ik er glade for deres liv , der mest af alt ønsker selvmord:)

• #18   14. jan 2008 Men det sjove er jo at folk som skiller sig ud, hippier, flippere, satanister osv for det meste går sammen i grupper da de har samme holdninger til samfundet und so weiter, men pludselig skiller de sig jo ikke ud mere, da de alle sammen i gruppen er ens??? Så hvorfor ikke bare stå ved sine holdninger som ''almindelige'' mennesker? Hvorfor skal de vise at de er satanister fx? hvorfor ikke bare fortælle folk om det hvis man kommer til at snakke om det? De må jo have et eller andet form for mindreværks kompleks hvor de er bange for ikke at blive hørt. Men hvis de bare så lidt ''normale'' ud kunne man måske tage dem lidt mere seriøst.

• #19   14. jan 2008 enig henrik smiley

• #20   14. jan 2008 ja også enig med henrik...

• #21   14. jan 2008 Nej, det gør jeg ikke. De fleste af mine venner nøjes med at skille sig ud på personligheden. De har ikke en trang tl at alt og alle skal se dem være anderledes pga deres tøj.

• #22   14. jan 2008 Dronning Eva K: Og det er præcis der jeg prøver at komme hen. Jeg stemmer helt sikkert til højre for midten ingen tvivl! Og jeg syntes det er fedt at snakke/diskutere/argumentere med folk af anden holdning end min egen - MEDMINDRE de ligner nogen der lige er væltet over en røde kors container og faktisk syntes de er hamrende smarte, for så kan jeg ikke længere tage dem seriøst. Måske går jeg i små sko hvad det angår, men jeg vil hellere høre på personens holdning istedet for at blive distraheret af deres udseende.

• #23   14. jan 2008 Henrik - Og jeg stemmer til venstre for midten.
    Og synes præcis det samme om f.eks. de kronragede med deres tatto's osv osv..
    (Hehe, og også om dem med "atuonom-påklædning" etc)

• #24   14. jan 2008 Ja nu er jeg jo så kronraget, men det er nu også nemmest når man er soldat:D har ikke noget med min politiske holdning at gøre... Mhh til tatto's så er de som ofte dækket af tøjet, så der ser jeg intet problem. Autonom påklædning er i mit hoved sorte bukser og sorte hættetrøjer.... har ikke noget imod at snakke med en der går i det, da jeg ofte også selv gør det - tænker du derimod på de flotte unge mennesker med røde armbind og sideskilning og højre hånd løftet i en let og frejdig hilsen (JOKE) så har jeg det på samme måde som med hippier.

• #25   14. jan 2008 Henrik - Hehe, du ved hvad jeg mener ;o)

Kommentér på:
Projektuge - Spørgsmål til jer

Annonce