{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Fremtidens unge i job {{forumTopicSubject}}

Samfundet bliver mere og mere digitaliseret og centraliseret så de job man ser i dag eksisterer måske ikke i fremtiden. Koster det mange arbejdspladser spørges der:?

Vi hørte og så frygten dengang elbilen tog sit indtog hvor man spåede masse konkurser.- Det skete ikke for man var hurtig til at omstille produktion sammen med konventionelle dele til andre typer biler.

Til tider skaber det niche produktioner som vi har set med special dele til retro biler. Det er så en effekt kloge åger helt glemmer når de negativt går ud og maler fanden på væggen.

Samfundet hvor man laver love og skaber et problem for nogle laver en overgangs tid så virksomheder kan omstille sig - det samme kommer også til at ske til der ikke er manuelt arbejde tilbage i virksomheder, alt køre via robotter, her skabes så flere virksomheder hvor man har servicering, rådgivning, planlægger i robotik.

Jeg er fra den tid med små special butikker som jeg savner vanvittigt, men dem har befolkningen selv været med til at lukke når de drager ud til mastodonter supermarked eller byggemarkeder og køber det de skal bruge et sted. Jeg kommer ikke der, At rende rundt i indkøbs center med tusinde mennesker må dem som vil det være ok...men jeg gider ik.

Men det kan så blive en nødvendighed i fremtiden hvis jeg lever så længe for butikker lukker stadig landet over.

Jeg kan huske fra 80'erne at jeg skrev en afhandling omkring "det automatiske kontor" med udgangspunkt i eksperter som sagde at i fremtiden brugte man ikke papir.

Den troede jeg ikke på for med at pc'en blev mands eje så stolede man ikke på det som kunne ses på skærmen - det bunder måske nok i at man ikke rigtig forstod forcen med en pc med at den gemmer alt. Dog var man klar over at selv en pc kan lave fejl og så startede man at lave backup strategier helt ned til 1 min hvis strømmen forsvandt.

Stadig bruger man meget papir, men er dog reduceret en del med E-boks samt at kommunikation er blevet nemmere kommune eller stat - så ja papir er ved at fase ud, ikke nu men på et tidspunkt kommer det til det.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fremtidens unge i job

Annonce