1.612 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Essay"
essay?
skal skrive et essay om nynazisme, men mangler virkelig et hint og en idé til hvordan det gøres! HJÆLP MIG! på forhånd tak BEDES VENLIGST TAGES SERIØST!!!!!!!!!!!!!!
skal skrive et essay om nynazisme, men mangler virkelig et hint og en idé til hvordan det gøres! HJÆLP MIG! på forhånd tak BEDES VENLIGST TAGES SERIØST!!!!!!!!!!!!!!
Skrevet af: . **BaBoom's Plæneklipper** . - 24. feb 2010
Essay, hjælp :)
Jeg skal skrive et essay om: Rejseoplevelser i det multikulturelle London, og jeg er virkelig på bar bund, jeg har virkelig ingen ideer! nogen søde mennesker som har en ide, til en god indledning,...
Jeg skal skrive et essay om: Rejseoplevelser i det multikulturelle London, og jeg er virkelig på bar bund, jeg har virkelig ingen ideer! nogen søde mennesker som har en ide, til en god indledning,...
Skrevet af: Sara Maria - 12. okt 2009
Spar penge på din forsikring
sep 2007
Følger: 1 Emner: 37 Svar: 55
sep 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
1. Essayet er kort, afrundet prosatekst, der kan læses i et træk.
2. Essayet giver udtryk for den skrivendes (essayistens) subjektive forhold til sit emnem der kan være et hvilket som helst.
3. Emnet er anledning til forfatterens fremstilling af sine indtryk, erfaringer, tanker og forestillinger. Disse melder sig tilsyneladende spontant, de synes at blive til undervejs, mens essayet skrives.
4. Forfatteren er en amatør, umildbart og kærligt optaget af sit emne, gerne på en søgende, spørgende, undrende måde.
5. Emnebehandlingen er let og elegant, ikke systematisk. Den er engageret, men ikke udtømmende. Den er øjebliksbestemt og derfor undertiden springende, omkringdansende.
6. Essayet ønsker at fascinere og udfordre læseren med overraskende formuleringer, sammenstillinger, synspunkter. Det vil ikke give entydige svar, ikke servere færdige løsninger, ikke fremsætte budskaber.
7. Essayet er en opdragelsesfærd, hvor læseren som en jævnbyrdig og fortrolig, der indbydes til at følge med forfatteren i al uhøjtidelig foreløbelighed.
Håber det er ok med lidt stavefejl osv. - Ellers ville lortet sgu tage en krig
/ Stefan
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 87
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 13
Essay