1.108 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tatuvør? Tatuvør?

Jeg er en ung kvinde der har fundet stor interesse i at tegne og male...har tegnet flere tatoveringer og har givet nogle ud fordi folk syntes det var fede...

Men hvordan bliver man tatuvør, for nogle mener man skal udannes og andre mener bare man skal på nogle kurser...
Vil bare lige vide det for kunne helt sikkert godt finde på at gå den vej hvis det self er muligt... og hvad kræver det ud over at man kan tegne og har en rolig hånd ?

kender du svarene så skriv endelig, men foretrækker seriøse svar...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatuvør?
  • #1   5. apr 2008 man skal have uddannelse inden man går i gang med sådan noget i dag. Det skulle man ikke for 20 år siden, men det er blevet et krav i dag, hvis du skal have sin egen salon. Jeg mener også at under uddannelsen kommer man på kursus til USA, hvor man arbejder sammen med proffesionelle tatovører.

• - WWF -
    - WWF - Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 195
    #2   5. apr 2008 tattoo

• #3   5. apr 2008 DJ ,

rart at vide...der er bare så mange forskellige meninger om det i dag så det er sku lidt svært at finde ud af ind i mellem for der ændre sig hver gang man spøger om det såå hehe... hmm men hvad skal man gå ind under for en uddannelse for at blive det?

• #4   5. apr 2008 jo okay...min fejl hehe

• #5   5. apr 2008 TrustNo1

er flyttet for få måneder siden så har lige pt ikke styr på hvor de er men ligger dem ind løbende hvis det er så kan i tjekke dem okay smiley
    og mange tak alligevel, er sku rart at høre hehe smiley

• #6   5. apr 2008 Du skal ikke ha en uddannelse....

Du kan sagtens bare begynde.. men det bedste er helt sikkert og opsøge nogle gode tatovører, og komme i "lære" ved dem..

• #7   5. apr 2008 Heh hvorfor snakker folk om noget de ik ved noget om? Man skal ingen uddannelse ha, men det bedste er at kontake en tattovør så ka han lære dig op.

• #8   5. apr 2008 Men opsøg nogle tatovører, ta dine tegninger med osv. Det er klart det bedste.

Det der med bare og købe et start sæt på ebay til tusind kroner og bare gå i gang hjemme i sofaen, synes jeg ikk er nogen go ide. Og tror os det er svært i dagens danmark og finde nogen der vil lægge hud til..

• #9   5. apr 2008 Kig eventuelt her:

(link fjernet)

• #10   6. apr 2008 jesper R

det er jo derfor jeg lige ville høre, for hvis jeg først kan komme i lære og det så får jeg det jo vist af en prof....det er det jeg gerne vil, ville på ingen måde starte med at tattovere en uden at have erfaring eller vide hvad jeg laver, men en ting er sikkert kommer jeg først ind for det så går der en stor drøm i opfyldelse smiley og så får jeg lov at arbejde med det der interessere mig mest og som jeg har størst talent for og det ville sku være fedt... men helt sikkert det kommer nok også til at tage nogle år før jeg kommer til at gøre det selv og muligvis starte mit eget op...

• #11   10. apr 2008 TrustNo1

Der er kommet nogle få af mine tegninger ind i albummet...du kan tjekke dem hvis du har lyst... smiley

• #12   10. apr 2008 Hva med og prøve og lave noget andet end tribals?

• #13   11. apr 2008 det gør jeg også....dem jeg har lagt ind her er kun en brøkdel af det jeg har lavet tidligere...det er bare ikke alle jeg kan finde da jeg er flyttet for nogle måneder sider...der er sikkert nogle der er blevet smidt ud i farten...desværre...

Kommentér på:
Tatuvør?

Annonce