{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  job: som Vagt
  • #1   10. apr 2008 har du prøvet at søge på google?

• #2   10. apr 2008 nu ville jeg lige høre folks egen viden !!!!

• peter s
    peter s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 40
    #3   10. apr 2008 lovkravet er som min. et 3 ugers kursus på AMU centret. jobmulighederne er rigtig gode da der mangler kvalificeret personale i branchen, men de fleste selskaber vil helst have personale der er lidt ældre end de 18 år.
    lønnnen afhæbger lid af hvad man laver om det er dag eller nat arbejde. men vil nok ligge mellem 120-150 kr i timen.
    vil da nabefale dig at kontakte nogle firmaer og høre om de er int, i dig til trods for alderen. så kan de også hjælpe dig ind på et kursus,
    mvh
    en i branchen

• #4   10. apr 2008 jeg skal i 10 klasse iår så er ejg fyldt 18 så det passer meget godt
    det lyder bare til at være et MAKS fedt job så det var noget jeg meget overvejede smiley

• #5   10. apr 2008 hvis lønnen virkelig ikke er størrer er det vel bare et job man har ved siden af.. ingen kan sgu da leve af det der med den løn der.

• #6   10. apr 2008 Husk ikke at glemme: REN straffeattest og du skal formentlig også have kørekort..

• #7   10. apr 2008 els
    har 100000% ren straffeattest og har ikke tænkt mig at lave noget lort lige nu

• #8   10. apr 2008 Google er meget nemmere, og det er også en kmasse folks viden der er lagt derud

• peter s
    peter s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 40
    #9   10. apr 2008 Benjamin du er velkommen til at skrive til mig hvis der er noget omkring jobbet du gerne vil vide, har været i branchen i 18 år

• #10   10. apr 2008 peter s
    lyder lækkert hvis jeg har nogle spørgsmål må jeg lige skrive smiley
    lyder nemlig som et kanont fedt job hvad jeg har læst mig til meget variende fra dag til dag smiley

• #11   10. apr 2008 min mand arbejder som vagt/dørmand han får 180 kr i timen nogle steder og 220 ved diskutekerne mener jeg han har taget det der 3 ugers kursus det kræver

• #12   10. apr 2008 benjamin - Det kan godt blive svært at blive vagt da mange selvskaber kræver erfaring. Men held og lykke smiley

• torben k
    torben k Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 120
    #13   10. apr 2008 www.ug.dk ??

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #14   10. apr 2008 Jeg tror du bliver skuffet hvis du tror det er "max fedt"... det er ligesom så meget andet arbejde. Der er up's & down's..
    Du er bevæbnet med en lommelygte og en telefon... !

Næh du, bliv livvagt, DET er spændende, og så får du måske våben, du kan forsvare dig med, samt en MEGET afvekslende hverdag.

• #15   10. apr 2008 Vil også sige at det til tider kan være et meget ensomt job, så du skal være god til at være din egen ven..=o)

• #16   10. apr 2008 du kan tag 3 ugers amu kursus.
    ved du os kan tag det som uddannesele 20 uger (grunduddannelsen)

også fortsæt videre med praktil og skoleforløb.

du kan sagtens tag selve grunduddannelsen selvom du ik er 18. firmaerne tager dig bare ik ind før du er 18.

men har selv taget uddannelsen da jeg skulle bruge den som dørmand.

ved de har den på tec i valby(sukkertoppen) nåde 3 ugers amu kursus og hele uddannelsen

• #17   13. apr 2008 Du skal være glad for at kede dig. Det er et røvssygt job hvis dine forventninger er action og afvekslende arbejde. Du arbejder primært nat, og er mutters alene. Skal rundere fabrikker og skoler efter en tidsplan som næsten er umulig! Der er mange virksomheder hvor kommandovejen ikke fungerer og alt det skal man være 100% klar over før man går ind til det.

Jeg har arbejdet som vagt i ca 1 år samlet og gør det aldrig igen. Jeg er gammel dørmand og vant til det action og konflikt som jeg er glad for. Derfor er vagt ikke noget for mig. Det er ikke for at disse dem der arbejder med det for jeg har dyb respekt for faget og de folk der kan det til UG. Men regn med at det har samme action niveau som fabriksarbejde på Carslberg.. Så bliver du ikke skuffet..

• #18   4. aug 2009 ruben...

der er mange forskellige vagter...
    er man fx vagt i lufthavnen sker der noget jo...
    og jeg sidder som vagt på et computerfirmaet HP. hvor jeg bla. tager telefon og låser af, og sætter alarm til og fra...
    vagt jobet handler ikk om at fange krimminelle, men om af forebygge kriminnelle handlinger...
    det handler for det meste om at være synlig...

desuden er der ikk særlig mange firmaer der søger nu...
    mange har svært ved at få arbejde...

Kommentér på:
job: som Vagt

Annonce