{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Bindegale {{forumTopicSubject}}

Læste lige på EB om en patient som ligger i koma, som ikke slipper for ressourceforløb hele vejen rundt i møllen.

Man siger at der kan forekomme fejl, fejl??? sagsbehandlere underkender læger, og mener at den som ingen ben har bare gemmer dem i skabet.

Hvad kan en koma patient bidrage med? Har jobcenter også styr på på det metafysiske område? Er sagsbehandlere blevet bindegale? Skal man også begynde at grave døde op og få dem aktiveret? sådan nogle simulanter der bare ligger og dovner den.

https://bit.ly/3rJmWaE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bindegale
  • #1   23. apr 2022 Der findes lige nu mange der kun roder rundt for, at finde fejl ved alt og alle.

• #2   24. apr 2022 Jeg må også sige at den er helt gal at have en komapatient i ressource forløb.

• #3   25. apr 2022 brok

Så du mener at man skal sende koma patienter i aktivering?

Det er mere at påpege hvor hjernedøde sagsbehandlere opføre sig, overfor en som ligger i koma - hvad kan en i koma bidrage til i et aktiveringsforløb?

• #4   25. apr 2022 Polysl, og hvad mener jeg ellers.?

• #5   25. apr 2022 At jeg påpeger fejl hos sagsbehandlere som ikke burde ske, det er en hjerteløs handling at aktiver en coma patient. Så skal man godt nok være bindegal i en kommune.

Skal vi tage en anden fejl,,,,?

En sengeliggende aktiveres og køres hen til en elevator hvor han kan hjælpe folk med at trykke på knappen.

At bruge gratis arbejdskraft for firmaer og kommuner indenfor rengøring.

Folk i aktivering optjener ikke timer de er bare kanonføde for erhverv og kommune.

Skal vi tage et eksempel til?

En maler er ledig men kan ikke finde arbejde til ham, så han søger selv og finder et arbejde, han melder sig i job, og kommunen henvender sig til malerfirmaet om de ikke vil have personen i flexjob.

Hvad betyder det?

Jo så står maleren som ledig og kan aktiveres. Dvs. at maleren ikke optjener timer. Hvor er logikken<?

Hvad er den røde tråd?

JO - jobcenter er ikke for borgere men for de ansatte, man skal passe på ikke at være for god så man bliver arbejdsløs - kunne man tænke.

• #6   25. apr 2022 Polysl, jeg behøver ikke få dine oplysninger jeg kan selv læse aviser og se TV, men du mente jeg skulle tage stilling til din historie.?

Så du mener at man skal sende koma patienter i aktivering?

Så har jeg jo lige bevist, at der findes meget rod, men det løser ikke et problem, at komme med flere historie fra EB, m.m.

Hvis du ser på hvordan også kommunale chefer tror, at sygdom kan løses med et nyt IT system for den bliver aldrig syg men giver kun endnu flere ansatte, så hvad gør vi ved problemet?

Tænk på hvor ofte jeg har læst om vore evner indenfor digitalisering, men lave cpr nr og skattekort til dem vi selv lukker ind viser vel vi ikke er så gode som vi selv tror.

Men jeg vil da gerne stille dig et spørgsmål om fejl i kommunal regi skal give en fyrseddel?

• #7   25. apr 2022 brok

//citat
    Men jeg vil da gerne stille dig et spørgsmål om fejl i kommunal regi skal give en fyrseddel?
    //citat slut

Det kommer vel an på hvor alvorlig fejlen er - Hvis den er fortløbende så skal de fyres, for så er den medarbejder bindegal.

• #8   25. apr 2022 Polysl
    Ja det er som at huske eller glemme et flueben i alle de systemer de er blevet påduttet af bindegale IT nørder.

• #9   25. apr 2022 Brok

De sagsbehandlere har ikke en system baseret på at sætte flueben. Det er en historik hvor de i grunden forklare deres egen uduelighed.

IT nørder bestemmer ikke hvordan et system skal skabes, men et strengt samarbejde med dem som vil have lige netop det system. Det bliver løbende evalueret, så det ikke afvejer væk fra det de vil.

• #10   25. apr 2022 OK Polysl, de er alle dumme hvis de er sagsbehandler hos kommunen,
    og IT folk er kloge, Så ved vi da det.

Nu ved du jo det hele, så behøver nok ikke fortælle, at meget sagsbehandling
    gives til private firmer.

• #12   25. apr 2022 Alis

//citat
    det er klienterne der er noget i vejen med.
    //citat slut

Så den gamle i koma er der noget i vejen med,?
    Ham eller hende uden ben, er det dem som er noget i vejen med?
    De blinde, er dem som der er noget i vejen med.
    De lamme, er dem som der er noget i vejen med.

Kommuner tænk i penge, for en FTP skal de stå for - men en aktivering får de penge fra staten.

Jeg tror ikke at hvis man får en mere borgervenlig regering at det ændre noget.

Sagsbehandlere burde skamme sig når de går hjem, med vished om at de var et dumt svin. Jeg kunne ikke have et arbejde som går ud på at være et dumt svin. Der er ikke en skid sammenhold - folk høster deres egne boller når de arbejder.

De eneste som kan gøre noget og gør op med den dårlige behandling af klienter er sagsbehandlere. I andre fag kan man godt finde sammenhold til at forlange eller strejke. Hvis der er nogen der er mest selviske så er det fandme sagsbehandlere - jeg ville hellere foretrække en aktie haj som ven end en sagsbehandler.

• #14   25. apr 2022 Alis

Hold nu op med at hakke på de rige, de betaler den skat de skal - du kan da ikke forvente at de skal have en ekstra skat som hedder " Fuck de rige"

Jeg ser hellere at man kigger på arbejdsgange hos det offentlige, lægger ting sammen fyre alle blyantspidsere, og folk der bare render rundt med et A4 ark hele dagen for at se vigtig ud. Men det skal kommuner ikke nyde noget af - så det sker ikke. Man holder møder ustandselig flere gange om ugen og gør arbejdsgangen besværlig for borgere. Imens de fyre citronmånen ned i skridtet så står folk og venter i timevis for at få et skide stempel.

Jeg har set det som konsulent indenfor IT, mange går og dalre rundt, flere aner ikke brugen af et system. Møder, kaffepauser, spisepauser - nå der røg den dag og folk bliver så bare mere langskægget.

En reformation at hele den offentlige sektor er tiltrængt. Folk med anmodninger om et eller andet kan tage måneder eller år - imens de hyler på flere der kan spidse en blyant.

Og nu har de igen ansat en masse folk til at klare Ukraine flygtninge. Hvorfor kan man ikke flytte folk rundt efter behov.? Det er da meget normalt i en virksomhed.

• #15   29. apr 2022 Desværre døde den unge mand der lå i koma for 2 dage siden.

Men, som Jobcentret sagde, så var han ikke syg nok til at få midlertidig pension!!!

• #16   29. apr 2022 Cris

Han fik faktisk tilkendt en FTP, men nåede ikke at få brug for den.

• #17   29. apr 2022 Polysl, hvis de dygtige IT folk havde lavet deres arbejde ordentlig, så behøvede vi ikke skifte det hele tiden. Og helt på linje med politiet som også er fjenderne,
    var alle ærlige og lovlydige så behøvede vi ikke alle disse kontroller.

Men ikke alle er IT eksperter men de fleste kender ventetiden fordi de skal over noget IT,
    så skal der en ekstra kontrollant til at finde hvilken IT ekspert der skal ringes efter.

• #18   29. apr 2022 Cris7 ja desværre.

Kommentér på:
Bindegale

Annonce